AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Del Skrevet 9. april 2020 Jeg har funnet ut at jeg er helt akterutseilt når det gjelder rengjøringsutstyr til tak og vegger. Visste jo at det fantes tak-og veggmopper, men har ikke skjønt hvor praktisk det er. I dag prøvde jeg gulvmoppen min i taket, og oi so fort det gikk! 😯 Og her har jeg stått på stol og håndvasket før....jaja. Men skulle gjerne hatt en mopp som er litt mer egnet for dette. Får jeg tak i noe slikt på f.ex. Europris? Anonymkode: 97b69...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. april 2020 #2 Del Skrevet 9. april 2020 Tak vasker jeg ikke hvis det ikke skal males etterpå, det blir skjoldete. Vasker vegger med zalovann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Del Skrevet 9. april 2020 Jeg må vaske taket, det ser ikke ut. Er det ingen andre som vasker her inne? Vårrengjøring hallo? Anonymkode: 97b69...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 10. april 2020 #4 Del Skrevet 10. april 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg må vaske taket, det ser ikke ut. Er det ingen andre som vasker her inne? Vårrengjøring hallo? Anonymkode: 97b69...36f Hvordan klarer du å grise til taket? Tørr mopp for støvfjerning er ok, men vann og såpe blir fort skjolder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Del Skrevet 10. april 2020 Har brukt Jotun sin Takmopp, funker fjell. Men obs skjolder ja. Anonymkode: 628dd...2cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Del Skrevet 10. april 2020 salmiakk Anonymkode: c5b33...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 10. april 2020 #7 Del Skrevet 10. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må vaske taket, det ser ikke ut. Er det ingen andre som vasker her inne? Vårrengjøring hallo? Anonymkode: 97b69...36f Jeg har brukt salmiakk. Funker greit om ikke taket har gulnet pga tobakk. Vasket et tak som hadde blitt helt gult av tobakk engang. Da måtte jeg bruke en hel rull med papir og spraysåpe. Rett å slett tørke med nytt papir hele tiden. Systematisk slik at det ikke skulle skjolde seg. Fikk senebetennelse i skulderen pga det:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 10. april 2020 #8 Del Skrevet 10. april 2020 2 timer siden, newman01 skrev: Hvordan klarer du å grise til taket? Tørr mopp for støvfjerning er ok, men vann og såpe blir fort skjolder Det er en grunn til at man lett får skjolder når man vasker taket. Det er fordi det er møkkete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #9 Del Skrevet 10. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har brukt Jotun sin Takmopp, funker fjell. Men obs skjolder ja. Anonymkode: 628dd...2cb Jotun? Mener du Jordan? Anonymkode: 97b69...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #10 Del Skrevet 10. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må vaske taket, det ser ikke ut. Er det ingen andre som vasker her inne? Vårrengjøring hallo? Anonymkode: 97b69...36f Maling laget etter 2000 tåler ikke vask. Og så lenge ingen røyker, fyrer uten trekk eller tenner stearinlys inne (og det bør du ikke gjøre, for det er kjempefarlig!) så kan jeg ikke se for meg noen grunn til å vaske taket. Med mindre du jevnlig slenger pasta i takhvelvingen? Anonymkode: 5ff0a...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #11 Del Skrevet 10. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Maling laget etter 2000 tåler ikke vask. Og så lenge ingen røyker, fyrer uten trekk eller tenner stearinlys inne (og det bør du ikke gjøre, for det er kjempefarlig!) så kan jeg ikke se for meg noen grunn til å vaske taket. Med mindre du jevnlig slenger pasta i takhvelvingen? Anonymkode: 5ff0a...efc Kjøkkentaket var fullt av gule flekker etter jeg har bodd her 10 år uten å vaske eller male det, så det er transformert nå. Ikke ble det skjoldete heller. Stuetaket er det verre med, for der har jeg både fyrt og tent stearinlys. Jeg fyrer med god trekk, men taket rundt ovnen er likevel fullt av sot, så jeg blir nødt til å gjøre noe med det. Sot kan helt klart gjøre taket skjoldete om jeg vasker, men jeg må bare ta den sjansen. Anonymkode: 97b69...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå