AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Jeg er en singel kvinne i slutten av 20-årene, men er ikke typen til å ligge rundt. Har aldri hatt ons fordi jeg tror ikke det gir meg noe. Jeg har vært singel i ett år etter 11 års forhold og savner kos så hinsides mye. Det er ikke mangel på beilere, men jeg er ikke klar for å hoppe i noe. Likevel ønsker jeg kos. Finnes det menn som bare vil kose? Blir det sex etter hvert så blir det sex etter hvert, men jeg søker først og fremst litt kyssing og nærkontakt. Eller er dette bare å droppe? Anonymkode: 557a7...7cb 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Folk her inne kommer nok til å si at dette ikke er mulig, men jeg har selv hatt sånne forhold. Jeg var riktignok jomfru men jeg var i tidlig 20 årene liksom. Anonymkode: f1140...28a 2
Hr. Aktiv Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en singel kvinne i slutten av 20-årene, men er ikke typen til å ligge rundt. Har aldri hatt ons fordi jeg tror ikke det gir meg noe. Jeg har vært singel i ett år etter 11 års forhold og savner kos så hinsides mye. Det er ikke mangel på beilere, men jeg er ikke klar for å hoppe i noe. Likevel ønsker jeg kos. Finnes det menn som bare vil kose? Blir det sex etter hvert så blir det sex etter hvert, men jeg søker først og fremst litt kyssing og nærkontakt. Eller er dette bare å droppe? Anonymkode: 557a7...7cb Tror ikke du finner mange her er jeg redd. De fleste menn ville nok sett for seg sex med en gang. Men det finnes noen få som kunne hatt et slikt forhold. Jeg kunne lett ha hatt et slikt forhold da jeg søker kos mye mere enn bare sex. Har forstått at jeg er litt uttypisk mann egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg kunne lett ha hatt et slikt forhold da jeg søker kos mye mere enn bare sex. Har forstått at jeg er litt uttypisk mann egentlig. Jeg veit ikke om det er utypisk eller at menn bare ikke innrømmer det, eller selv vet at de også kunne ha godt av et sånt forhold. Anonymkode: f1140...28a
Gjest Wincel Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Du forstår vel at kosing setter igang pumpa eller? Hvorfor vil du torturere en mann på den måten?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en singel kvinne i slutten av 20-årene, men er ikke typen til å ligge rundt. Har aldri hatt ons fordi jeg tror ikke det gir meg noe. Jeg har vært singel i ett år etter 11 års forhold og savner kos så hinsides mye. Det er ikke mangel på beilere, men jeg er ikke klar for å hoppe i noe. Likevel ønsker jeg kos. Finnes det menn som bare vil kose? Blir det sex etter hvert så blir det sex etter hvert, men jeg søker først og fremst litt kyssing og nærkontakt. Eller er dette bare å droppe? Anonymkode: 557a7...7cb Mann 29 år. Jeg foretrekker kos over sex 10/10 ganger, men det forutsetter at motparten vet å verdsette kos òg. Gjerne nese mot nese, panne mot panne eller en klem med ekstra trykk i. Anonymkode: 739f3...767 4
Hr. Aktiv Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg veit ikke om det er utypisk eller at menn bare ikke innrømmer det, eller selv vet at de også kunne ha godt av et sånt forhold. Anonymkode: f1140...28a Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg hadde hatt godt av et slikt forhold, men problemet blir hvis den ene parten vil bare kose en time og den andre 5 timer. Hva om dama vil ha sex, men jeg ikke ønsker det, men ønsker fremdeles kosen? Også motsatt, men jeg styrer mine følelser og lyster og lar meg ikke så lett bli revet med. Det er mange faktorer som spiller inn her og som må taes hensyn til for at ingen skal føle seg lurt..
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #8 Skrevet 9. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mann 29 år. Jeg foretrekker kos over sex 10/10 ganger, men det forutsetter at motparten vet å verdsette kos òg. Gjerne nese mot nese, panne mot panne eller en klem med ekstra trykk i. Anonymkode: 739f3...767 Jeg tror jenter som ikke har sex er de beste koserne! Anonymkode: f1140...28a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #9 Skrevet 9. april 2020 10 minutter siden, Wincel skrev: Du forstår vel at kosing setter igang pumpa eller? Hvorfor vil du torturere en mann på den måten? Alle menn bør øve seg på å være nær og kose, uten at det skal resultere i evig sexmas. Anonymkode: e9f7d...2dd 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #11 Skrevet 9. april 2020 Hvis heftig sex først så gjerne timesvis med kos etterpå Anonymkode: 48fca...59b 1
Gjest Wincel Skrevet 9. april 2020 #12 Skrevet 9. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Alle menn bør øve seg på å være nær og kose, uten at det skal resultere i evig sexmas. Anonymkode: e9f7d...2dd Nei takk
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #13 Skrevet 9. april 2020 Det du beskriver går i mot naturlige drifter hos menn. Det handler ikke om at menn er slemme eller ikke bryr seg om annet enn sex, men kosing gjør at den seksuelle tenninga oppstår. Anonymkode: b5fc3...0cc
Gjest Paramount Skrevet 9. april 2020 #14 Skrevet 9. april 2020 Det hadde vært uvanlig, men helt ypperlig, dersom årsaken hadde vært godt og troverdig begrunnet. Tror ikke jeg er den eneste som ville taklet et slikt forhold. Så lenge denne lille setningen ligger i luften, kunne jeg vært ganske så tålmodig: 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir det sex etter hvert så blir det sex etter hvert,
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #15 Skrevet 11. april 2020 Definer kos. Hva innebærer det for deg? Kos bør ha en seksuell undertone. Da kan vi menn kose mye. Og lenge. Om vi ligger i skje på sofaen og ser en film, så er det mye mer attraktivt for meg som mann om jeg vet at du ligger der unten undertøy. Om en hånd kan gli under skjorta og ta tak i en pupp. At det er greit for deg å kjenne ståkuken min oppetter rumpa di. Om en hånd kan gå på oppdagelsesferd i joggebuksa. Kos uten håp blir ikke kos. Anonymkode: 8ab93...0dd
Scoops Skrevet 11. april 2020 #16 Skrevet 11. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Definer kos. Hva innebærer det for deg? Kos bør ha en seksuell undertone. Da kan vi menn kose mye. Og lenge. Om vi ligger i skje på sofaen og ser en film, så er det mye mer attraktivt for meg som mann om jeg vet at du ligger der unten undertøy. Om en hånd kan gli under skjorta og ta tak i en pupp. At det er greit for deg å kjenne ståkuken min oppetter rumpa di. Om en hånd kan gå på oppdagelsesferd i joggebuksa. Kos uten håp blir ikke kos. Anonymkode: 8ab93...0dd Dette er en av de få grunnene til at jeg liker å sitte på en film f.eks . Den kosen som du beskriver der,bare elsker den altså, men det er kun fordi jeg vet hva den ender med . Kos uten håp blir ikke kos nei . Nå fikk lyst på mannebesøk og ta på en film ja 😅 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #17 Skrevet 11. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Definer kos. Hva innebærer det for deg? Kos bør ha en seksuell undertone. Da kan vi menn kose mye. Og lenge. Om vi ligger i skje på sofaen og ser en film, så er det mye mer attraktivt for meg som mann om jeg vet at du ligger der unten undertøy. Om en hånd kan gli under skjorta og ta tak i en pupp. At det er greit for deg å kjenne ståkuken min oppetter rumpa di. Om en hånd kan gå på oppdagelsesferd i joggebuksa. Kos uten håp blir ikke kos. Anonymkode: 8ab93...0dd Akkurat slik kos, ja. Hilsen TS Anonymkode: 557a7...7cb
Mons Skrevet 11. april 2020 #18 Skrevet 11. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat slik kos, ja. Hilsen TS Anonymkode: 557a7...7cb Kan du ikke heller si det rett ut. Du vil ha både kos og sex. I svaret ditt her så bifaller du jo noe som for de fleste er en seksuell situasjon. Vil jeg tro! Du ønsker sikkert å ha kontroll. Det skjønner jeg, men prøv å være litt mer tydelig. Vi menn er ikke så begeistret for blandede signaler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå