Gå til innhold

St. Tropez Self Tan Classic , hvor lenge lar dere den virke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var så dritt lei av å være blek så klinte meg inn kl 20.00 og skal la den virke til ca 00.30 før jeg dusjer og legger meg.  har aldri brukt denne før på blek hud, brukt den for å forsterke brunfarge jeg har fått fra sola og det har funket bra.  Skrubbet albuer (brukte bodylotion på albuene også først) og hender før jeg påførte, gadd ikke å skrubbe knær og føtter da disse ikke skal vises fram. Veldig spent på om det blir jevnt og uten skjolder, spesielt i nakken.  Ikke brukt den i ansiktet, skal bruke noen selvbruningsdråper i nattkremen i stedet.    Har sovet med den før men da måtte jeg bytte sengetøy, det så ikke ut!   Hvordan bruker dere denne?

https://no.lookfantastic.com/st.-tropez-classic-bronzing-lotion-120ml/11227905.html?affil=thggpsad&switchcurrency=NOK&shippingcountry=NO&shoppingpid=sttropez_230617&thg_ppc_campaign=71700000047365616&adtype=pla&product_id=11227905&&thg_ppc_campaign=71700000047365616&gclid=Cj0KCQjwj7v0BRDOARIsAGh37iqhu5Faa_26av6upueMr4zTRCE7svjMNNwRl1KMBwQQ_GpnHNqXLM0aAgvqEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 8bffb...153

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lot den virke i 4 t, glemt å smøre hendene med fuktighetskrem først så det ble ujevnt, det gjør det jo alltid. På kroppen er det knapt synlig. 

Anonymkode: 8bffb...153

AnonymBruker
Skrevet

Sover alltid med selvbruning. Liker at den får virke i 8 mer, synes resultatet blir best da.

Anonymkode: 65b4a...895

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...