AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Del Skrevet 9. april 2020 Jeg har i tenårene hatt litt små ryggproblemer. Ikke sånn at det plaget meg i det daglige, men jeg har aldri klart å stå i planke for eksempel. Det gjør for vondt i korsryggen. Nå er jeg 20. Det siste året har jeg har jeg hatt perioder med vond korsrygg. Ekstremt vondt når jeg bøyer meg, men også vondt når jeg sitter og ligger. Det er best å stå, men er en «forsiktig» smerte om jeg kan si det sånn. Så går det plutselig over, og det er bra en stund, før det kommer en vond periode igjen. Er det i det hele tatt vits å gå til legen? Er det noe man kan gjøre? Vil ikke bruke smertestillende, og det er vel det man får.. 🙄 Kan legge til at jeg ikke er overvektig, heller på kanten til undervektig. Anonymkode: 272df...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 9. april 2020 #2 Del Skrevet 9. april 2020 Ofte sitter plagene i stiv gluteus maximus. Tøying og massasje der kan gjøre underverker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Del Skrevet 9. april 2020 Finn deg noen gode ryggøvelser. Ryggen er i utgangspunktet sterk, og du må styrke rygg og kjernemuskulaturen så du ikke får problemer i fremtiden ♥️ Anonymkode: 00fc4...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Del Skrevet 9. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i tenårene hatt litt små ryggproblemer. Ikke sånn at det plaget meg i det daglige, men jeg har aldri klart å stå i planke for eksempel. Det gjør for vondt i korsryggen. Nå er jeg 20. Det siste året har jeg har jeg hatt perioder med vond korsrygg. Ekstremt vondt når jeg bøyer meg, men også vondt når jeg sitter og ligger. Det er best å stå, men er en «forsiktig» smerte om jeg kan si det sånn. Så går det plutselig over, og det er bra en stund, før det kommer en vond periode igjen. Er det i det hele tatt vits å gå til legen? Er det noe man kan gjøre? Vil ikke bruke smertestillende, og det er vel det man får.. 🙄 Kan legge til at jeg ikke er overvektig, heller på kanten til undervektig. Anonymkode: 272df...af0 Du må gå til en fysioterapeut som kan undersøke ryggen din og gi deg riktige øvelser. Du trenger ikke henvisning fra lege for å gå til fysioterapeut Anonymkode: fa20a...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #5 Del Skrevet 9. april 2020 Fysioterapeut eller naprapati 😊 Anonymkode: 17ed5...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Del Skrevet 10. april 2020 På 9.4.2020 den 21.44, AnonymBruker skrev: Jeg har i tenårene hatt litt små ryggproblemer. Ikke sånn at det plaget meg i det daglige, men jeg har aldri klart å stå i planke for eksempel. Det gjør for vondt i korsryggen. Nå er jeg 20. Det siste året har jeg har jeg hatt perioder med vond korsrygg. Ekstremt vondt når jeg bøyer meg, men også vondt når jeg sitter og ligger. Det er best å stå, men er en «forsiktig» smerte om jeg kan si det sånn. Så går det plutselig over, og det er bra en stund, før det kommer en vond periode igjen. Er det i det hele tatt vits å gå til legen? Er det noe man kan gjøre? Vil ikke bruke smertestillende, og det er vel det man får.. 🙄 Kan legge til at jeg ikke er overvektig, heller på kanten til undervektig. Anonymkode: 272df...af0 Siden du er så ung, høres dette ut som symptomer på endometriose. Anonymkode: 4ac25...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnsity Skrevet 10. april 2020 #7 Del Skrevet 10. april 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden du er så ung, høres dette ut som symptomer på endometriose. Anonymkode: 4ac25...ff1 Oi..? Kan det være? Jeg har samme problemet + det gjør vondt når jeg gjøre magestyrke-øvelser (situps og lignende..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #8 Del Skrevet 10. april 2020 37 minutter siden, Sinnsity skrev: Oi..? Kan det være? Jeg har samme problemet + det gjør vondt når jeg gjøre magestyrke-øvelser (situps og lignende..) Jeg var selv sterkt plaget med ryggsmerter. Etter 8 år fikk jeg endelig kranglet meg til en lapraskopi som viste endometriose Anonymkode: 4ac25...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå