Gå til innhold

Hva er sjansen for at dette er korona?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i et par uker hostet (litt), og det svir i lungene. Men den sviende følelsen er vel ikke et symptom? Blir fortere sliten enn før, men er ellers i ganske fin form. 

Er det sånn at jeg burde være bare hjemme? Ikke gå ut i det hele tatt? Hva med barna mine og x-mannen? De er friske og raske. Er det ok at de går ut? 

Anonymkode: 729ab...41c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør være hjemme. De andre kan leve som vanlig. 
Det kan være korona. Derfor sier de at man skal holde seg gjemme ved luftveisproblemer . 

Anonymkode: 2fa64...21e

Gjest Warrior
Skrevet

Selvfølgelig holder du deg hjemme så du ikke smitter folk som ikke tåler det! Bør da voksne folk skjønne. 

AnonymBruker
Skrevet

-og ring koronatelefonen og be om å bli testet :) 

Anonymkode: 348ec...bde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg undrer meg litt over at du ikke har fått klarhet i dette av å se nyhetene en gang eller to...

Anonymkode: de0fe...04c

• Liker 2
Skrevet

Hva skal du ut etter? ALLE med luftveissymp. skal holde seg i karantene. Er det så vanskelig å forstå?????

• Liker 3
Skrevet

Hallo !!! Hva med å svare henne ordentlig? 

Stakkars. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på det samme. Det svir i lungene når jeg puster, men jeg har ingen andre symptomer. 

Anonymkode: 38461...93a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal ringe legevakta.

Anonymkode: 0d149...b1d

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg undrer meg litt over at du ikke har fått klarhet i dette av å se nyhetene en gang eller to...

Nå har jeg av ren kjedsommelighet hengt en del her inne de siste ukene, og det kan virke som mange ikke leser noe særlig annet enn diverse tråder her på KG 😏

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har luftveisinfeksjon eller forkjølelsessymptomer så skal du ikke være i karantene men i isolasjon. Det vil si at du skal isolere deg på samme måte som om at du visste at du hadde Corona. Være inne og få mat levert på døra

Anonymkode: 09b3a...00b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg av ren kjedsommelighet hengt en del her inne de siste ukene, og det kan virke som mange ikke leser noe særlig annet enn diverse tråder her på KG 😏

Ja, altså man kan jo begynne å lure. Her er du unntakstilstand og nesten hele landet har stengt ned og så evner ikke folk å få med seg det som blir sagt av myndighetene... Altså hallo, noen hjemme...:klaske:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i et par uker hostet (litt), og det svir i lungene. Men den sviende følelsen er vel ikke et symptom? Blir fortere sliten enn før, men er ellers i ganske fin form. 

Er det sånn at jeg burde være bare hjemme? Ikke gå ut i det hele tatt? Hva med barna mine og x-mannen? De er friske og raske. Er det ok at de går ut? 

Anonymkode: 729ab...41c

Kan være det og det kan være noe annet. Slett ikke usannsynlig at det kan være korona 

• Opprett ny...