Gjest Hel Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 På den naturlige måten. Er det rett og slett umulig for enkelte mennesker? Jeg får aldri noe farge.. blir ikke brun, blir ikke rød eller rosa eller noe. Jeg forblir hvit og får maaaasse fregner bare. Jeg hater fregner på meg, jeg ser bare skitten ut og som om jeg har skikkelig ujevn ekkel hud. :-? Burde kanskje si at jeg ikke har mye erfaring innen soling for jeg har ungått det for det meste men i år prøver jeg meg. Kan jeg unngå de ekle fregnene på et vis? *desperat*
Gjest Darcy Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 Pigmenter må bygges opp.... Hvis du først har greid å bli brun èn gang, er det mye lettere siden. Men, det tar tid og krever tålmodighet!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2005 #4 Skrevet 19. juni 2005 Også fregner som er så fint!!! Soler meg delvis kun for å få de jeg! Får sånn fin ungpikeglød
Gjest Hel Skrevet 19. juni 2005 #5 Skrevet 19. juni 2005 Hehe, de er ikke fine på meg. Jeg får altfor mange og ser bare skitten ut. :-?
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2005 #6 Skrevet 19. juni 2005 Jeg tror faktisk ikke alle kan bli brune, i hvertfall kjenner jeg flere som knapt blir litt rosa i sola. De ser nesten ut til å være immune. Søsteren min er slik; hun har ganske mørkt brunt hår og grønne øyne.
Gjest Hel Skrevet 19. juni 2005 #7 Skrevet 19. juni 2005 Jeg tror faktisk ikke alle kan bli brune, i hvertfall kjenner jeg flere som knapt blir litt rosa i sola. De ser nesten ut til å være immune. Søsteren min er slik; hun har ganske mørkt brunt hår og grønne øyne. Kan jeg bli brun nå hvis jeg ble det når jeg var liten da? Eller kan man 'vokse' ut av det hvis man ikke har solet seg på veldig lenge?
Gjest Leleni Skrevet 19. juni 2005 #8 Skrevet 19. juni 2005 Jeg er veldig lys, foreldrene mine er også lyse i huden, og da de var unge hadde også de problemer med å få farge. Men nå, når de er i 50-årene, (og også da de var i 30 og 40-åra), får de farge på null komma niks. Dette fordi de har vært mye ute og bygget opp pigmentet, som det blir påpekt ovenfor her. På bilder var jeg brun som barn, men da jeg kom i tenårene fikk jeg aldri farge sommerstid. Nå, i midten av tyveårene sliter jeg fortsatt med å få farge, og blir vel aldri brun, men får da skille.. Irriterende, får ikke så veldig lyst til å tilbringe tid i sola når det ikke gir noen avkastning.. :-?
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2005 #9 Skrevet 19. juni 2005 For å snakke om egne erfariger, i fjor og i forfjor var jeg ikke ute i sola en plass, bortsett fra 1 uke i italia og da fikk jeg ingen farge! I år har jeg solt meg 3 ganger, lå 3 timer i dag og har allerede beynt å få farge så SÅ galt er det ikke Skal ut og sole meg i morra *håpe på fint vær*
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2005 #10 Skrevet 19. juni 2005 Jeg blir sjelden brun, kanskje fordi jeg rett og slett ikke trives så godt i solsteken. Men merker at jeg får lettere farge etter hvert som "årene går". :-)
Gjest Virvel Skrevet 20. juni 2005 #11 Skrevet 20. juni 2005 Det er tydeligvis umulig for meg å bli brun, i hvert fall. Er jeg heldig blir jeg lys beige. Det plaget meg før, men nå gir jeg blaffen. Jeg har prøvd å sprengsole meg, men får ikke mer farge av det, dessuten er det jo en idiotisk ting å gjøre. Nå smører jeg meg med fornuftig solfaktor og supplerer heller med litt selvbruner for i det minste å få litt glød i huden, om ikke akkurat brunfarge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå