AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Naboen min har truet med å ringe å si at jeg mishandler katten min, så da kommer de til å ta den fra meg sier hun, hun sier hun også kan få meg kastet ut. Jeg har ikke gjort henne noe, det er lov med dyr her da mange av de som bor her har det, henne også. Aner ikke hvorfor hun er ute etter å ta meg. Men om noen skulle ta fra meg katten så skjønner de vel at han ikke er mishandlet, han er veldig sosial og vil helst kose hele tiden. Men jeg blir livredd når hun tryer ned sånt. Vil ikke miste pus. hva skal jeg gjøre med dette? Hjelper jo ikke å prate rolig med henne. Anonymkode: d4789...d24
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Hvorfsn startet det og hvor har hun det ifra at du misshandler katten din ? Anonymkode: 7a61e...9a5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfsn startet det og hvor har hun det ifra at du misshandler katten din ? Anonymkode: 7a61e...9a5 Hun liker meg bare ikke, hun har bare sagt det noen ganger, ikke noe spesielt som har skjedd. Men vi var uvenner en gang for noe helt annet, mulig det er derfor... Anonymkode: d4789...d24
minister-mio Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 La henne nå bare ringe hvem enn hun skal ringe 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Naboen høres helt koko ut. Sett deg ned, og tenk ut noe lurt du kan si til henne neste gang. Et eller annet som setter henne på plass en gang for alle. Har selv erfart at det er en god ide å være godt forberedt til neste angrep. Anonymkode: c809c...93a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 Har jeg ikke lest dette før? Anonymkode: 460ba...1e7 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har jeg ikke lest dette før? Anonymkode: 460ba...1e7 Hmmm. Jeg har hvertfall ikke skrevet det før. Anonymkode: d4789...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå