AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Er pengene tapt for alltid? Skulle ha reist 29. Juli - 8. August.... Anonymkode: 905a2...52b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Man kan som regel få det igjen i cashpoints (Norwegian sitt bonus system): https://www.norwegian.no/ruteinformasjon/updates/?promo_name=NAS-corona-topbar&promo_id=info-hub-from-topbar&promo_creative=NO-top-bar Les under "Options if you don’t want to travel" - der er reglene for hva du får tilbake hvis du selv kansellerer. Anonymkode: 730ca...644 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Hvis det fremdeles er anbefalt å ikke reise på det tidspunktet så får du cashpoint. Kansellerer de så kan du få pengene. Anonymkode: 4714b...7cf 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis det fremdeles er anbefalt å ikke reise på det tidspunktet så får du cashpoint. Kansellerer de så kan du få pengene. Anonymkode: 4714b...7cf Tusen takk for informasjon. Jeg er helsepersonell og har foreløpig ikke lov til å reise utenlands. Har jeg da rett til å få tilbake pengene for hele reisefølgets billetter (altså min mann og mine tre barn) dersom jeg fremdeles nektes utenlandsreise på det aktuelle tidspunktet? Jeg er vel også nervøs for at Norwegian går konkurs innen 29. Juli... Anonymkode: 905a2...52b
Anbefalte innlegg