Gå til innhold

Positiv g-test på ettermiddagen, men ikke morgenen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere som har fått negativ graviditetstest på morgenurin, men som har fått positiv på ettermiddagen? 

Har fått negative g-tester på morgenurin (dpo 9 og dpo 10), men har ikke testet på ettermiddagen. Har lest at det er noen som har høyere konsentrat av hcg på ettermiddagen/kvelden enn de har på morgenen.

Ville dere testet på kvelden eller morgenen om dere var meg?

Anonymkode: 1c1aa...fe2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg alltid fått svakt positivt på morgenen, og så sterkere om kvelden evt. Aldri opplevd neg på morgen og så pos kveld dessverre. 

Anonymkode: 3c40e...1b3

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg alltid fått svakt positivt på morgenen, og så sterkere om kvelden evt. Aldri opplevd neg på morgen og så pos kveld dessverre. 

Anonymkode: 3c40e...1b3

OK, takk for svar. 

Noen andre som har opplevd dette?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd det, men husk at 10dpo er fortsatt ganske tidlig. Om du får negativ nå, kan du fremdeles få positiv om 4 dager 😊

Anonymkode: 32c6c...60d

AnonymBruker
Skrevet

Første dagen jeg testet positivt var den negativ på morgenen (8/9 dpo). Testen igjen når jeg kom hjem fra jobb og da var det en godt synlig strek. Testen var likevel sterkere neste morgen igjen og fortsatte å øke i styrke.

Anonymkode: 26d92...a73

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jo testet to dager på rad uten å få synlig strek overhodet. Men det er jo tidlig ja.. 

Livmoren min trekker seg ofte sammen på kveldstid, ligner kynnere, men har ingen stikkinger sånn som jeg hadde rundt EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...