AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Noen av dere som har fått negativ graviditetstest på morgenurin, men som har fått positiv på ettermiddagen? Har fått negative g-tester på morgenurin (dpo 9 og dpo 10), men har ikke testet på ettermiddagen. Har lest at det er noen som har høyere konsentrat av hcg på ettermiddagen/kvelden enn de har på morgenen. Ville dere testet på kvelden eller morgenen om dere var meg? Anonymkode: 1c1aa...fe2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Da har jeg alltid fått svakt positivt på morgenen, og så sterkere om kvelden evt. Aldri opplevd neg på morgen og så pos kveld dessverre. Anonymkode: 3c40e...1b3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg alltid fått svakt positivt på morgenen, og så sterkere om kvelden evt. Aldri opplevd neg på morgen og så pos kveld dessverre. Anonymkode: 3c40e...1b3 OK, takk for svar. Noen andre som har opplevd dette? Anonymkode: 1c1aa...fe2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Har ikke opplevd det, men husk at 10dpo er fortsatt ganske tidlig. Om du får negativ nå, kan du fremdeles få positiv om 4 dager 😊 Anonymkode: 32c6c...60d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Første dagen jeg testet positivt var den negativ på morgenen (8/9 dpo). Testen igjen når jeg kom hjem fra jobb og da var det en godt synlig strek. Testen var likevel sterkere neste morgen igjen og fortsatte å øke i styrke. Anonymkode: 26d92...a73
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 Jeg har jo testet to dager på rad uten å få synlig strek overhodet. Men det er jo tidlig ja.. Livmoren min trekker seg ofte sammen på kveldstid, ligner kynnere, men har ingen stikkinger sånn som jeg hadde rundt EL. Anonymkode: 1c1aa...fe2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå