AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Kjenner jeg blir ganske oppgitt og forbannet. Jeg jobber i en samfunnskritisk jobb, i butikk. Far til sønnen min mente barnet vårt skulle flytte hjem til han permanent fordi jeg var farlig for barnet vårt. Dette sa jeg meg uenig i og det er lite smitte der vi bor. Han skulle ha barnet mens jeg jobbet. Så vi hadde delt samvær nå. Han har barn med noen andre. Dette barnet kom nå til far og har vært på reise hvor det er høy smitte. Nærmeste familiemedlem til barnet har fått påvist corona. Jeg ga beskjed at barnet vårt ble ikke sendt på samvær før karantenen var ferdig, slik at jeg var sikker på at barnet hans ikke var smittet. Far mente det ikke gjelte barn med samvær. Synes at alt dette blir så gale dobbelt moral og han lager en så stor sak ut av noe jeg ikke orker å diskutere mer med han. Har også en mor som bor hos oss som er i risikogruppen. Ønsker ikke å utsette henne for dette. Er jeg urimelig her ? Anonymkode: 1675a...754
SinfulBby Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Nei. Du er ikke urimelig!! Smittefaren er jo størst hos han akkurat nå hvis man skal måle det opp mot hverandre. 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Tror han kan trenge et krenke-kurs. Hvorfor er det sånn at man aldri kan gjøre det som er best for barnet. Alltid en av foreldrene som skal prøve seg på manipulasjon og uærlighet. Forstår han ikke 2+2 så er han en total retard! Anonymkode: 893ef...bcc 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror han kan trenge et krenke-kurs. Hvorfor er det sånn at man aldri kan gjøre det som er best for barnet. Alltid en av foreldrene som skal prøve seg på manipulasjon og uærlighet. Forstår han ikke 2+2 så er han en total retard! Anonymkode: 893ef...bcc Far skal alltid finne en feil hos meg, hele veien siden før bruddet. men når det kommer til han selv er alt urelevant. Alltid vært slik. Han er feilfri og gir seg aldri når jeg mener det motsatte. Nå lager jeg svært lite konflikter og holder ting for meg selv. Svelger mange kameler hele tiden. Mest fordi jeg ikke vil at sønnen vår skal vokse opp med foreldre i konflikt. men nå måtte jeg sette ned foten. Følte at ting har gått vel over streken. ts Anonymkode: 1675a...754
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 58 minutter siden, SinfulBby skrev: Nei. Du er ikke urimelig!! Smittefaren er jo størst hos han akkurat nå hvis man skal måle det opp mot hverandre. Ja føler at far mener at alle regler ikke gjelder han, men alle andre. ts Anonymkode: 1675a...754 1
SinfulBby Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 Du må bare bruke barnets helse og smitterisiko for alt det er verdt. Jeg hadde ALDRI tillatt samvær nå om jeg var deg! 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #8 Skrevet 9. april 2020 7 minutter siden, SinfulBby skrev: Du må bare bruke barnets helse og smitterisiko for alt det er verdt. Jeg hadde ALDRI tillatt samvær nå om jeg var deg! Selvfølgelig må barnet slippe å bli eksponert for smitte. Faren må nektes samvær med barnet for alltid. Anonymkode: 52b72...6c9 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #9 Skrevet 9. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig må barnet slippe å bli eksponert for smitte. Faren må nektes samvær med barnet for alltid. Anonymkode: 52b72...6c9 Var ikke snakk om å nekte barnet samvær med far. Vil vente i 2 uker for å være på sikre siden, ungen trenger faren sin også. ts Anonymkode: 1675a...754 1
Anbefalte innlegg