AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Har et barn på snart 6 år som snaut sov gjennom ei eneste natt, -før vi begynte med vallergan. Vi prøvde ALLE råd og hele familien ble skakkjørt (mest mor) pga barnet alltid våknet de andre og særlig mammaen. Nå lurer vi på, hvor lenge kan barn bruke dette? Vi har brukt 1 mnd og da funker det bra. Miksturen er snart tom og vi tenker med gru om vi må gå tilbake til slik det var før. Barnet er mer harmonisk når det får sove og det er så mye som har blitt positivt etter vi begynte med vallergan. Skal høre med legen, men fint å høre om andre har erfaringer? Anonymkode: 85ab2...d77
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Hør med legen. De vet best. Ikke KG. Anonymkode: 57c3d...1e9 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Snakk med legen. Men det er jo tross alt bare allergimedisin, får han hangover? Jeg vet at en periode med vallergan kan gi et bedre søvnmønster generelt, så det kan jo skje selv om dere slutter. Anonymkode: bd10f...fb7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Jeg har kun brukt Vallergan da barnet mitt var baby og til han var 2 år, men å bruke sovemedisin på et barn er ikke noe løsning. Det viktigste er jo å finne ut hvorfor barnet sover dårlig. Hos oss ble Marte Meo terapeut koblet inn, jeg ble henvist av helsestasjonn til barnepsykolog på familierådgiving senter og der var barnepsykologen også Marte Meo terapeut. Hun brukte video som observasjonsverktøy og det var veldig lærerikt. Hun kom hjem til oss et par kvelder i uken over flere uker og var med på kveldsstell, kveldsmat og legging. Hun sto i et hjørne inne på soverommet i gjerne 2 timer og filmet hva som skjedde med barnet, skriking, samspillet mellom meg og barnet, og etter hver gang var jeg på kontoret hennes og gikk gjennom deler av filmen som hun så analyserte og ga råd om hva vi skulle gjøre. Anonymkode: fcae7...dd2 2
Matas Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Tråden er ryddet for diskusjon rundt medisinering. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå