AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Treffer dere venner og familie i disse dager, og under hvilke omstendigheter? Anonymkode: e1fd5...663
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Jeg følger rådet om å ha 1-2 faste lekevenner. Bor sammen med en venn, og i tillegg treffer vi en annen husstand vi kjenner, enten ute i naturen eller i hjemmene våre. 3 av 4 i denne sirkelen er permittert, så noe spredning av smitte blir det ikke, så vi omgåes som normalt, i forhold til klemming, deling av mat osv. Ingen av oss treffer familie, hovedsaklig grunnet avstand, dels pga risko med tanke på foreldrene våre. Anonymkode: c8ee2...ee2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Ja, men ikke like mange som vanlig. Jeg har fire personer jeg treffer jevnlig. Kjæresten, og tre venner, aldri alle samtidig. Jeg bor alene så for meg er jeg helt avhengig av å treffe folk, og det er også lov, så man bryter ingen regler. Jeg tar vare på min mentale helse Anonymkode: e5684...475
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Kun søstera mi og familien hennes. Hun fødte under korona-epidemien, og jeg ville møte den nye nevøen min. De er bønder og har ikke hatt noen andre besøk etter fødselen annet enn foreldrene våre og de har kun vært der. Og jeg besøkte henne etter at jeg hadde vært i 2-ukers hjemmekarantene fordi jeg var på ferie da vi lukket Norge. I morgen kommer broren min fra Oslo på besøk. Han synes det var så stusselig å sitte alene i Oslo i påska, så han lurte på om han kunne komme på besøk, og det sa jeg ja til. Anonymkode: 68eb6...3ee
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Det er litt ulik praksis ute og går. Jeg besøker ingen, bor alene, og syns selvfølgelig det er spesielt kjipt nå i påsken. Men jeg, min familie og mine venner syns det er best å være på den sikre siden. Dere som bor sammen med en partner og/eller har barn i disse tider, er heldig❤️ Jeg har alltid ønsket meg både mann og barn, men sånn har det ikke blitt for meg. Anonymkode: 1f470...d93 2
Anbefalte innlegg