AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Har man forebyggt rynker, eller er det mer som at lufta går ut av balongen og ansiktet faller mer sammen enn det ellers ville gjort? Anonymkode: e1c97...699
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #2 Skrevet 10. april 2020 Jeg har ikke veldig mye erfaring men kan si min situasjon. Jeg tok botox i sinnarynke for å teste det, hvordan det var. Tenkte at det kan være forebyggende. Hadde ikke rynker fra før. Det ble vekdig stramt, tror jeg fikk veldig nye botox. Virket som huden ble strekket myye.. Etter en lang stund begynte jeg å føle meg stygg i speilet. Akkurat som øyenlokkene mine var slappe. Var vanskelig å få øyenskygge fint. Følte jeg så trøtt ut hele tiden. Jeg skjønte etrer en stund at det var botox som jeg hadde tatt for sånn 2 år siden. Vet ikke om jeg bare ble vandt til botox i fjeset at det var uvandt å se meg uten, eller at huden min hadde blitt strekt pga botox.. Vet faktisk ikke.. Men føler botox har skylden. Føler at hun tok for masse og strakk huden for mye at den ble punktert... Det er d eg tror.. Jeg fikk dårlig selvtilitt pga dette og tok botox på nytt. En ny plass. Her fikk jeg ikke i nærheten så mye som hos hun første. Het tok de litt om gangen for å finne riktig dose for meg. Måtte innom flere ganger for påfyll. Skulle ønske jeg gikk til hun siste først... Kansje jeg ikke hadde hatt dette problemet med huden. Men hvem vet.. Kansje eg bare var vandt til botoxen? Vet faktisk ikke... Men ta litt om gangen, gi beskjee om det. Restalyne i leppene har jeg prøvd en gang også, leppene blir bare som før når det går bort. Anonymkode: 89c76...ffb
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 Rynker du får på grunn av muskelspenninger vil bli bedre med botox. Aldersrynker, altså solødelagt hud, endrer seg ikke med eller uten botox. Anonymkode: cb1de...0f7 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Huden din blir vel ikke strukket av Botox, det er muskelavslappende.... (Fillers kan vel strekke huden, siden det fyller opp). Anonymkode: f4678...594 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 Jeg vet ikke hva som skjer når man slutter å bruke, men man kan ikke være avhengig av botox helt til man dør. Det som skjer med ansiktsmusklene etter langtids bruk av botox er at man får muskelsvinn/muskelatrofi, fordi musklene ikke blir brukt pga botox (kilde: dokumentar). Anonymkode: 41299...094
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 Jeg har tatt botox både pga migrene, og for å fjerne sinnarynken og linje i panna. Nå er alt borte, men linjene og sinnarynken er mindre enn før jeg startet. Anonymkode: bdf3e...b33
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 Jeg har mindre rynker i panne og mellom øyebryn som 38 enn som 26. Så at det både reversere og forebygger er det ingen tvil om. Tar det 1-2 ganger i året nå. Og at huden strekkes av botox er bare tull. Det er fysisk umulig. Anonymkode: 1acf7...66c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå