Gå til innhold

Haster: Anebfal meg mascara og foundation..når..

Anbefalte innlegg

Gjest VIva la Makeup
Skrevet

Har tidligere brukt ESTEE lauder..mascara magnascopic..og en foundation..som jeg ikke husker navn på.

HAR MØRK hud..men er på jakt etter;

1) NY MASCARA, gjerne et annet merke.

Ønsket effekt: LANGE vipper med MASSE vOLUM!!!

2) BILLIG ny foundation..som gir et dekkende resultat..

Videoannonse
Annonse
Gjest Hjalmarlover
Skrevet

Om du ønsker en billig maskara er mitt beste tips: Rimmel Endless eller Gosh Lift`n Shape. Ellers vil jeg anbefale Lancome Hypnose og Helena Rubinstein Lash Queen-da må du ut med en hundre lapp mer...Helena Rubinstein gir mye volum og masse farge(fint til fest). Rimmel Endless gir lange og fine vipper med volum. Ett minus er at den kan klumpe seg litt...

En foundation som er billig og som dekker...Spørs hva du mener med billig. Max Factor Color Adapt er en bra og billig foundation. Jevner ut huden og dekke passe bra. Koster rundt 120 kr... ACO foundation(apoteket) skal visstnok være en bra foundation som dekker bra, har bra holdbarhet,ser naturlig ur og til en rimlig penge. Har ikke prøvd denne selv,men så den kom bra ut i en test i et blad.... Mulig en av disse hadde vært noe?!

Gjest Meg igjen
Skrevet

Neida..vil ha en DYR lekker mascara..bruker ikke billig mascarar...av en eller annen grunn..opp til 300 kr er bra pris!!

Foundation..den jeg bruker koster rundt 300 kr..

Men skal på taxfree'n på fredag..så trenger bare en jeg kan bruke disse 3-4 dagene før :) DERFOR tenkte jeg å kjøpe en billig en..

Gjest gjest1
Skrevet

Be om å få en foundationprøve på parfymeri, holder mange dager.

Finnes det virkelig mascara til 300 kr???? Trodde jeg kjente til de aller fleste, og de dyreste er vel på drøye 200 kr.

Magnascopic gir lengde, men tynne spider-vipper. Den beste er YSL faux cils. DiorShow er også god, men kan drysse (men har en suveren børste).

Gjest Viva la makeup igjen
Skrevet

Hmm, aner ikke. Poenget var at jeg betaler gjerne opp til 300 kr for en GOD mascara! 8)

Men, kan man be om prøver på EN BESTEMT foundation? Feks, jeg vet jo hvilken jeg bruker og er fornøyd med, kan jeg da be om en prøve på akkurat denne? Hvor mye er det i en slik prøve? Det hadde jo vært helt genialt..

Gjest gjest1
Skrevet

Be om en bestemt er helt greit! De ordner den i en liten krukke til deg. Pleier å ordne meg sånne prøver når jeg skal på reise, eller bare for å prøve! Gått greit på alle parfymerier jeg har vært på.

Gjest Anonymous
Skrevet

For flotte, lange øyevipper anbefaler jeg Double Extension fra L'Oreal!

Gjest viva la makeup
Skrevet

den gir ikke VOLUM...bare lengde.. ergo= nei :)

har ganske lange vipper fra før av..så vil helst ha volum...har noen prøvd lancome?

Gjest Pingla.
Skrevet

Kanskje litt sent ute, men men.... :oops:

Jeg har i flere år brukt YSL og er veldig fornøyd med den. Nå har jeg også funnet en annen som jeg liker veldig godt, som er fra Nina Ricci som koster 210 kr. Kan anbefales... Men Ysl er jo grådig god da.

Gjest meg123
Skrevet

En foundation som dekker døds bra er å blande max factor sin et eller annet med Performance i ordet heter den, med maybelline sin mousse forundation.

Gjest moit anbefaler.
Skrevet

mascara: Lash Queen fra Helene Rubenstein.

foundation: id bare minerals.

Gjest *kanebo addicted*
Skrevet
Be om å få en foundationprøve på parfymeri, holder mange dager.

Finnes det virkelig mascara til 300 kr???? Trodde jeg kjente til de aller fleste, og de dyreste er vel på drøye 200 kr

Jepp det finnes faktis mascara til 300,- en av kanebo sine koster faktis tre hundre.. men eg jo hvert prisen då.. eg for min del klarer nesten ikke å bruke noe annet enn kanebo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...