AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Når man runker han? Og fører man hånden raskt eller sakte opp og ned? Anonymkode: 94332...d35
Gjest MrTeddy29 Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Alt er preferanser. Dette er noe du må snakke med din partner om og ikke oss, for alle har forskjellige måter man liker det på. Det finnes rett og slett ingen FASIT på dette siden alle er forskjellige
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man runker han? Og fører man hånden raskt eller sakte opp og ned? Er jo enklere om han face trotter deg? Om du legger deg i en bøy slik at hode går nedover mot gulvet så stikker han penis i munnen din også kan han kontrollere bevegelsene selv. Anonymkode: 25595...4f1
Gorgonzola Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Min erfaring gjennom et langt voksenliv (og en del damer) er at mitt budskap til en partner (nesten) alltid har vært slik; "når du selv mener du gjør det både forsiktig og langsomt (nok) kan du redusere både grepet og hastigheten med 50 prosent" 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo enklere om han face trotter deg? Om du legger deg i en bøy slik at hode går nedover mot gulvet så stikker han penis i munnen din også kan han kontrollere bevegelsene selv. Anonymkode: 25595...4f1 Trotter? Les HI igjen, det handler ikke om oralsex. TS: Første svarer har rett. Du må rett og slett spørre mannen om hva han liker. Anonymkode: b1797...c3b 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 Hold akkurat hardt nok til at huden "henger med" når du drar opp og ned, og kanskje bittelitt hardere om han foretrekker. Når du skal avslutte bør du runke ganske raskt, så raskt at du blir sliten i arma Anonymkode: 88628...02d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 51 minutter siden, Gorgonzola skrev: Min erfaring gjennom et langt voksenliv (og en del damer) er at mitt budskap til en partner (nesten) alltid har vært slik; "når du selv mener du gjør det både forsiktig og langsomt (nok) kan du redusere både grepet og hastigheten med 50 prosent" Gjør det vondt, eller er ubehagelig om man holder for hardt? Anonymkode: f6056...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #8 Skrevet 9. april 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør det vondt, eller er ubehagelig om man holder for hardt? Anonymkode: f6056...bdf Gjør ikke vondt av å holde hardt i seg selv, men hvis du runker, så blir det enten varmt av friksjon, eller så tøyer du forhuden slik at det blir vondt. Jeg runker aldri tørt lengre, og med olje eller glidemiddel skal det mer til at det er ubehagelig. Hvis dere har hatt samleie, så kan du prøve å etterligne kraft og friksjon dere får da, og samme med tempoet. Så er det bare å følge med reaksjon, og justere underveis. Jeg digger f.eks en halvåpen hånd, eller et par fingre som bare glir over penishodet. Massasje av testiklene kan du også undersøke. Anonymkode: 5cb66...5ca 1
Gjest Paramount Skrevet 9. april 2020 #9 Skrevet 9. april 2020 Før den ene hånden hans over din, og si "vis meg", så setter han deg i gang, da får du fasiten.
Lord Friendzone Skrevet 9. april 2020 #10 Skrevet 9. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør ikke vondt av å holde hardt i seg selv, men hvis du runker, så blir det enten varmt av friksjon, eller så tøyer du forhuden slik at det blir vondt. <snip> Anonymkode: 5cb66...5ca Enig i dette. Et håndgrep rundt pikken må bli ganske så kontant før det i seg selv blir smertefullt. Det handler mer om bevegelsene. Hvis huden dras for hardt tilbake så gjør det vondt i «strengen» og generelt ved roten av penishodet. En annen kilde til ubehag er å presse penis nedover til en unaturlig vinkel. Her er det individuelle forskjeller, men en erigert penis er naturlig nok ikke så veldig smidig, så man bør i størst mulig grad ivareta dens naturlige «arbeidsvinkel». Ellers støtter jeg det som flere nevner - man må kommunisere og eksperimentere for å finne ut hva hver partner liker. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå