AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Jeg vurderer å kjøpe robotstøvsuger, men jeg vet ikke hva jeg skal se etter. Den må takle småbarnsgris, langt hår fra mor og tepper. Har ikke noen kjæledyr. Hva er deres erfaringer? Hva bør jeg se etter i en robotstøvsuger? Fint om den ikke koster skjorta også☺️ Anonymkode: 013a5...edb
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Xiaomi roboroc (usikker på skrivemåte) er jeg veldig glad i! Kan også fylle vann i en ekstern tank og ta på en mopp - så støvsuger den "framme " og vasker bak 😎 enkel i bruk, kan også ha app. Anonymkode: 757fe...3e0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #3 Skrevet 10. april 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Xiaomi roboroc (usikker på skrivemåte) er jeg veldig glad i! Kan også fylle vann i en ekstern tank og ta på en mopp - så støvsuger den "framme " og vasker bak 😎 enkel i bruk, kan også ha app. Anonymkode: 757fe...3e0 Jeg har den samme! Er fornøyd med den, men den klarer selvsagt ikke å ta støv på karmer og lister, så jeg vasker litt mer der enn om jeg hadde brukt vanlig støvsuger. Men jeg er fornøyd med den, den kjører rundt når jeg ikke er hjemme, så jeg slipper å høre på den (syns den har ganske høy lyd). Kjører den hver 3. dag ca. Anonymkode: 1515c...183
Hmmmmmm Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: LJeg har den samme! Er fornøyd med den, men den klarer selvsagt ikke å ta støv på karmer og lister, så jeg vasker litt mer der enn om jeg hadde brukt vanlig støvsuger. Men jeg er fornøyd med den, den kjører rundt når jeg ikke er hjemme, så jeg slipper å høre på den (syns den har ganske høy lyd). Kjører den hver 3. dag ca. Anonymkode: 1515c...183 Jeg har også den. Utgaven nr 5. Er ute en nyere utgave som kanskje er enda bedre på mange måter. Vet at den feks ikke går på teppet når den har på vaske modus. Det gjør nr 5:( Jeg er veldig fornøyd med min. Den støvsuger veldig bra. Har hund som røyter masse. Men trikset med en slik støvsuger er å la den gå nærmest daglig. Da vil det ikke samle seg støv i kriker og kroker. Det den ikke tåler er ledninger. Spesielt ladekabler. Det vil surre seg i maskina. Så man bør ha det ryddig for at det skal funke helt optimalt. Bitte små leker kan vel blokkere suge mekanismen. Jeg har kun noen hundeleker, og et par ledninger jeg må slenge på sofaen før jeg starter støvsugeren. Så slik sett lønner det seg for meg å ha robotstøvsuger. Men det fins mange fine funksjoner man kan benytte seg av selv om man ikke kan støvsuge hele huset.
Hmmmmmm Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer å kjøpe robotstøvsuger, men jeg vet ikke hva jeg skal se etter. Den må takle småbarnsgris, langt hår fra mor og tepper. Har ikke noen kjæledyr. Hva er deres erfaringer? Hva bør jeg se etter i en robotstøvsuger? Fint om den ikke koster skjorta også☺️ Anonymkode: 013a5...edb Husk bare en ting. Du bør ikke kjøpe de aller billigste støvsugerne om de ikke er smart. Bør ha kart funksjon. Og rengjøre systematisk. Hvis ikke blir du aldri fornøyd. Jeg anbefaler i alle fall: Xiaomi Roborock. Les deg opp på hva den kan. Det fins mange tester der den faktisk konkurrerer med mange av de dyreste maskinene. Så man får mye for pengene. Jeg bestilte min på nett, det kan lønne seg i forhold til pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå