Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei og god påske :) 

Jeg har hatt 2 tidlig fødsler. En i uke 20 og en i uke 22, og begge for tidlig for at noen av jentene mine kunne overleve😥 Alt gikk bra til jeg kom i midten av svangerskapet, og da begynte jeg å åpne meg for fødsel. Begge har vært litt forskjellige, så de kan ikke se spesifikt hva som er årsaken.

Legen sa at neste gang jeg blir gravid, så skal de prøve cerclage, for dette holder livmoren lukket, da dette kan være en årsak. Er det noen som har erfaringer å dele? Kjenner ingen som har dette, og føler at det ikke er så normalt. Hvordan gjør de dette? Har det fungert for dere? Kan man jobbe etter dette? Har lyst til å prøve å bli gravid igjen, men jeg er redd for alt et svangerskap kan innebære, men barneønske er  sterkt. 

Takker for all erfaring dere kan dele :) 

Anonymkode: 52cff...178

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei! 

Nå har jeg ikke noen erfaringer, men jeg ville bare sende deg en god klem. Etter alt du har vært igjennom, må jeg bare berømme motet ditt til å se fremover og mot et nytt forsøk. Håper du får høre noen gode historier fra andre brukere her inne, og at denne metoden vil gjøre så dere får oppfylt barneønsket 🌺

God påske! 🐥💐

Endret av SUPERMIRI
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Hei! 

Nå har jeg ikke noen erfaringer, men jeg ville bare sende deg en god klem. Etter alt du har vært igjennom, må jeg bare berømme motet ditt til å se fremover og mot et nytt forsøk. Håper du får høre noen gode historier fra andre brukere her inne, og at dette medikamentet vil gjøre så dere får oppfylt barneønsket 🌺

God påske! 🐥💐

Cerclage er ikke et medikament, det er noe som settes på livmorhalsen slik at den ikke skal åpne seg. 

Det gjøres vel bare av og til, krysser fingrene for at det hjelper hos deg :)

Anonymkode: ba047...ef3

Skrevet
På 9.4.2020 den 15.38, AnonymBruker skrev:

Hei og god påske :) 

Jeg har hatt 2 tidlig fødsler. En i uke 20 og en i uke 22, og begge for tidlig for at noen av jentene mine kunne overleve😥 Alt gikk bra til jeg kom i midten av svangerskapet, og da begynte jeg å åpne meg for fødsel. Begge har vært litt forskjellige, så de kan ikke se spesifikt hva som er årsaken.

Legen sa at neste gang jeg blir gravid, så skal de prøve cerclage, for dette holder livmoren lukket, da dette kan være en årsak. Er det noen som har erfaringer å dele? Kjenner ingen som har dette, og føler at det ikke er så normalt. Hvordan gjør de dette? Har det fungert for dere? Kan man jobbe etter dette? Har lyst til å prøve å bli gravid igjen, men jeg er redd for alt et svangerskap kan innebære, men barneønske er  sterkt. 

Takker for all erfaring dere kan dele :) 

Anonymkode: 52cff...178

Hei 😊

Jeg har desverre ingen erfaringer å komme med. Så er nok ikke til stor hjelp. Men jeg ville gi deg en klem og sende litt varme din vei. Jeg har selv mistet i uke 20. Og vet hvor tøft det er 💜 jeg håper det vil ordne seg for deg og at du til slutt vil oppnå drømmen om barn. Har du skrevet innlegg på babyverden forum? Jeg har inntrykk av at det er mer aktivitet der enn her inne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...