Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2002 #1 Skrevet 12. september 2002 Jeg har slitt med depresjon i mange aar naa, og sliter fortsatt en del. Men uka for jeg faar mensen topper det seg helt. Da er jeg mer eller mindre halvdod. Blir virkelig deprimert, graater mer eller mindre konstant og enkelte ganger har jeg faktisk planlagt selvmord denne uka... Dette er alvorlig og jeg lurer paa om det er normalt aa havne saa totalt i kjelleren under PMS, eller om det er kombinasjonen med depresjon som gjor det. Det var faktisk mamma som kommenterte at jeg virket ekstremt nedfor uka for mensen. Jeg tenkte bare at det var depresjonen min som toppet seg... Og naa tenker jeg ikke paa vanlig trist og nedfor, sinna og humorsvingninger - dette er kjempeutbrudd! Hva er dette for noe? Noen andre som har det paa denne maaten? Hva bor jeg gjore?
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2002 #3 Skrevet 12. september 2002 Nope, ikke provd Johannesurt... Men har provd masse annet. Har du ogsaa PMS Lasse? Men takk for tipset!
Gjest Duchess Skrevet 14. september 2002 #4 Skrevet 14. september 2002 hm, det har jeg faktisk ikke tenkt over det er jo om man tenker etter ikke så rart om man er deprimert trist og lei fra før, gjør ikke en kraftig pms det noe bedre, bare mye mye værre. hold ut !
Gjest eminel Skrevet 15. september 2002 #5 Skrevet 15. september 2002 Kjenner meg igjen her, det er det nok mange jenter som gjør! Er som en tikkende bombe når jeg har pms! Kan være utrolig agressiv, samt grinete før jeg skal ha mensen (og når jeg har mensen)! Har aldri prøvd noe kur/tabletter for PMS. Femal hjelper litt (men ikke mye) for smerter når du har mensen, og det hjelper igjen på humøret å slippe å ha vondt i magen, ryggen og hodet samtidig som du blør som en gris...
Kid-a Skrevet 15. september 2002 #6 Skrevet 15. september 2002 Jeg også har det sånn, vennen... Jeg synes så synd på deg. Ingen fortjener å ha det sånn, minst av alt du. Jeg har ingen gode tips til deg, men prøv johannesurt! Og du... pass på deg selv! Vit at jeg er her for deg uansett!!!!!
Guess What! Skrevet 15. september 2002 #7 Skrevet 15. september 2002 Kjenner meg igjen jeg også! Men jeg får ikke store utbrudd, heller gråter mye for meg selv om natta. Og mangen ganger på dagen. Helt uten videre. Har planlagd mangen selvmord, men ikke i detaljer. Det hjelper heller ikke å ha en umulig kjæreste....som nesten ikke bryr seg.. Hvorfor får du utbrudd Hope? Hva tenker du på når du får det? Kanskje en helt vanlig lege eller helsesøster kan hjelpe deg ?
Gjest florence Skrevet 18. september 2002 #8 Skrevet 18. september 2002 Har selv brukt nattlysolje med godt resultat. Er egentlig litt skeptisk til helsekostprodukter i utgangspunktet, men var så plaget at jeg måtte gjøre NOE! Lykke til!
Fiola Skrevet 18. september 2002 #9 Skrevet 18. september 2002 Hei Hope ! Du kan prøve stangelands te. Den renser ut grums i kroppen og letter litt på trykket når det gjelder pms plager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå