Gå til innhold

Han presser beina mine i spagaten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg og mannen skal ha misjonær så legger han hendene sine på innsiden av lårene mine, og presser hele vekta si ned. Dette er en stor mann på 115kg, så det blir utrolig vondt for meg. En gang begynte jeg å hyl gråte, spesielt siden jeg enda hadde bekkenløsning etter vi fikk vårt andre barn. Men han fortsetter med det igjen og igjen.. 

Jeg veier også 20kg mer enn da vi traff hverandre (overspiste en del i siste svangerskapet). Kan det være derfor han gjør det? Min egne mening er at jeg ikke er så stor at det er nødvendig å presse beina mine opp Så mye, men kan dette være en faktor? ( 160cm og veier 80kg)

når jeg spør han selv så sier han bare at jeg ødelegger stemningen ved å snakke om det.. men hva skal jeg gjøre da? Vi må jo kommunisere.. 

For nå kvier jeg meg for å ha misjonær. Vi bruker selvsagt andre stillinger også, men dette er en av stillingene han liker. 

Anonymkode: dfa2b...e24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får vondt, så skal han selvsagt slutte. Si det som det er; det gjør jævlig vondt, så slutt. For en idiot. 

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Ts. 
ja jeg håpet jo på at det holdt med å si «nei stopp med det, jeg får vondt».. 

jeg forstår i hvertfall ikke hvorfor han fortsetter og ikke vil snakke om det.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skremmende å se hvor mange som er i forhold uten å noen form for kommunikasjon med sin partner.

De må logge seg inn på et forum på internett for å spørre andre.

Anonymkode: f2a13...7ed

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg og mannen skal ha misjonær så legger han hendene sine på innsiden av lårene mine, og presser hele vekta si ned. Dette er en stor mann på 115kg, så det blir utrolig vondt for meg. En gang begynte jeg å hyl gråte, spesielt siden jeg enda hadde bekkenløsning etter vi fikk vårt andre barn. Men han fortsetter med det igjen og igjen.. 

Jeg veier også 20kg mer enn da vi traff hverandre (overspiste en del i siste svangerskapet). Kan det være derfor han gjør det? Min egne mening er at jeg ikke er så stor at det er nødvendig å presse beina mine opp Så mye, men kan dette være en faktor? ( 160cm og veier 80kg)

når jeg spør han selv så sier han bare at jeg ødelegger stemningen ved å snakke om det.. men hva skal jeg gjøre da? Vi må jo kommunisere.. 

For nå kvier jeg meg for å ha misjonær. Vi bruker selvsagt andre stillinger også, men dette er en av stillingene han liker. 

Kjære deg, Ts. Jeg forstår at å leve unormalt over tid blir normalt.

Men se for deg dette scenarioet:

Det er 16 år frem i tid. Din datter kommer hjem gråtende og sier at typen hennes gjorde henne så vondt at hun begynte å hyle og gråte. Og at han gjorde det med vilje (altså han slapp ikke ved et uhel noe på foten hennes, feks). Hva ville du bedt henne gjøre?

Tenk over det. Og så gjør du det du tenkte. 

Lykke til, Ts. :blomst: Livet som singel er helt garantert bedre uansett.

Anonymkode: d32b1...054

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts. 

Du må bare kutte ut å ha sex med han. Blånekte. Si at du skal anmelde han for vold eller voldtekt dersom han bruker slik voldsmakt på deg en gang til.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hadde mannen min gjort noe seksuelt med meg som var smertefullt, uten å stoppet når jeg sa ifra hadde jeg dratt fra han. Hvorfor vil han at du skal ha vondt? For hans egen nytelse? Nei ærlig talt.

Anonymkode: eb6b0...214

• Liker 14
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts. 

Da må du slutte å ha sex med han. Tving fram samtalen, hvis ikke så seriøst revurdere hele forholdet. Dette er ikke normalt. Han skader deg igjen og igjen. Det må stoppe. Punktum. 

Hårreisende at han utsetter deg for slik smerte. Om det er noen som ødelegger stemningen så er det han. For et svin. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde fått to ben i magen og forhåpentligvis vis føket ut av senga. Det er overhodet ikke meningen at sex skal være vondt. Spør hvorfor han tenker det er ok å være drittsekk i senga, og om han tenner på å være overgriper? 

Anonymkode: 92541...8f5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ts. 

Da sier du «hvis du noen gang gjør det der igjen, har jeg aldri sex med deg igjen». Hvis han ikke tar beskjeden da, burde du revurdere hele forholdet.

Anonymkode: e1b6a...ac9

• Liker 6
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sexnekt fordi han ikke respekterer deg på en plass. Evt gå fra han. Altså når du får så vondt at du begynner å gråte, og han likevel ikke slutter. Det er totalt uakseptabelt. Det at han ikke vil snakke om det fordi han da mener du ødelegger stemningen, forsterker bare at han er en dårlig person som ikke respekterer deg. 

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende å se hvor mange som er i forhold uten å noen form for kommunikasjon med sin partner.

De må logge seg inn på et forum på internett for å spørre andre.

Anonymkode: f2a13...7ed

Det er kommunikasjon, Men enveis. 
jeg skammer meg over å måtte snakke om dette med venner, fordi dette er sårt. 
Da blir forum på nett det beste. 
noen ganger hjelper også det å høre hva fremmede tenker, da jeg tydeligvis ser meg blind på dette.. 

PS: det ble en diskusjon, han ble sint og sier «jada jeg skjønner det ikke er greit, jeg skal slutte».. og nå er han på sofaen.

kommentarene deres får meg til å innse at jeg har godtatt for mye..

ts. 

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

noen ganger hjelper også det å høre hva fremmede tenker, da jeg tydeligvis ser meg blind på dette.. 

PS: det ble en diskusjon, han ble sint og sier «jada jeg skjønner det ikke er greit, jeg skal slutte».. og nå er han på sofaen.

ts. 

Forlat møkkamsnnen. Og her presterer han å bli sur fordi du sier fra at det ikke er greit at han bruker seksuell vold mot deg. Han er et dårlig forbilde for deres barn også

• Liker 8
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts. 

👏👏👏👏

Bra du står opp for deg selv 👏

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Signerer hva de andre har skrevet til deg. Forøvrig ser jeg ikke hva det kan ha med saken at du har lagt litt på deg? Det handler ikke om din kroppsvekt, men hans elendige holdninger til samtykke!

Anonymkode: b899a...62e

• Liker 9
Skrevet

Gi blanke i å pule ham før han forstår at dette skal han ikke gjøre.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts. 

Han ble sint fordi du sier ifra om at det han gjør er vondt og han må slutte med det? For en mann 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, overhodet ikke greit, møkkafyr. Min kjære tok også beina mine for langt ut en gang, jeg sa ifra med én gang at det gjorde vondt i hofta og det har aldri skjedd igjen. Man skulle tro han hadde fått en "skrekk" i seg den gangen du hylte og gråt, men neida.... 

Anonymkode: b1aa2...c73

• Liker 5
Skrevet

Hvis du får vondt må du si fra, da skal han høre etter og la det være. Hvis ikke får du la være å ha sex med han i den stillingen men at han hører på deg er en selvfølge 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...