Gå til innhold

Nakne barn i stranda?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om folk som lar barna sine gå rundt nakne i stranda med masse folk? Jeg skjønner fleste som hadde gjort det om det var hjemme hos seg selv. Men ute? Hva synes dere?

Anonymkode: 4df11...360

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I Stranda kommune? Eller PÅ badestranda? 

Pga diverse ekle mennesker lar jeg IKKE barna gå nakne offentlig noe sted! Pervoer finnes det mye av 🤬

Anonymkode: 978aa...f1b

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Er rart, mange perverse der ute som glor på tissen spesielt. 

Anonymkode: 21c0f...3a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En gang merka jeg en mann som glodde på en liten jente sin tiss mens han runka..

AnonymBruker
Skrevet

Mine barn har alltid truse på. Jeg liker ikke at andre kan se på dem, og sand i rompa er uansett oppskrift på sutring og klaging. Jeg synes heller ikke noe om når andres barn går nakne rundt på stranda. De setter seg overalt, tar seg på tissen i større grad osv.

Anonymkode: 0c624...966

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Får ikke bade naken

Anonymkode: 7416a...eca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at folk som barna sine sprade i nettoen er utrolig naive og nekter å innse realiteten.

Barna mine har alltid på seg truse eller badetruse. Det er nok av pedofile mennesker der ute.

Anonymkode: 37a6c...3d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her bader alle barna med badetruse på, har ei på 4 og en på 6 år. Hjemme så bader de naken ute og inne. Når jeg var liten for 30 år siden, så badet vi naken til vi begynte på skolen. 

Anonymkode: 777b6...4c3

• Liker 3
Skrevet

Har aldri skjønt hva som er vitsen med det. Synes de bør ha på seg badebukse, badebleie eller badedrakt 

• Liker 2
Skrevet

Det er respektløs ovenfor de andre som bruker stranda.

Vil man absolutt vil være naken så finnes det nudiststrender, kan man dra dit.

• Liker 5
Skrevet

Har alltid brukt badebukse på sønnen min, ikke fordi jeg har noe i mot nakenhet men fordi det er så mange ekle pervoer med alt for mange muligheter til å forevige øyeblikket. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg ikke brydd meg om påkledning.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke noe for det egentlig. Ja, jeg er for nakenhet og alt det der, absolutt! men her er noen grunner:
1. Det fins desverre pedofile overalt, som tar snikbilder av nakne barnekropper. Hvem vet hvor de bildene havner hen?
2. Sand i rumpa fører til sutring
3. Jeg fikk tydligvis erfare når jeg var liten hvor grusomt det var å bli solbrent på rumpa, så nei, her dekker vi det til.

Anonymkode: 350de...6a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her bader alle barna med badetruse på, har ei på 4 og en på 6 år. Hjemme så bader de naken ute og inne. Når jeg var liten for 30 år siden, så badet vi naken til vi begynte på skolen. 

Anonymkode: 777b6...4c3

Samme her, husker at jeg badet naken på hytta da jeg var 6-7 år gammel, fordi vi ikke hadde med badetøy. Det hadde aldri skjedd i dag

Anonymkode: e73ea...d87

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, strynejenta skrev:

Det er respektløs ovenfor de andre som bruker stranda.

Vil man absolutt vil være naken så finnes det nudiststrender, kan man dra dit.

Det er også respektløs overfor barna som blir tvunget til å gå nakne.

Anonymkode: 34500...5e4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er også respektløs overfor barna som blir tvunget til å gå nakne.

Anonymkode: 34500...5e4

Enig. Det er provoserende å lese om de som omtrent på død og liv skal tvinge barna til å bade nakne på stranda. Argumentet deres er at hvis de ikke gjør det så vil barna ha et unaturlig forhold til naken kropp🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 37a6c...3d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gang merka jeg en mann som glodde på en liten jente sin tiss mens han runka..

Håper du ga beskjed

Anonymkode: e8fa4...eed

Skrevet

Lar barnet mitt gå naken på stranda. Sand i rumpa har aldri vært noe problem og det er en herlig frihet for barnet. Regner med at hun kommer til å ville ha på badetruse selv etterhvert fordi den er fin, og da skal hun selvsagt få lov. Men fram til nå har det bare vært helt uproblematisk å bare skrelle av klærne å la henne gå naken. 

Jeg gidder ikke å bekymre meg for perverse idioter. Dersom noen er pedofile vil ikke en badetruse være noen hindring for fantasien. 

Små barn trenger ikke bekledning på stranda med mindre de ønsker det selv. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei lita jente, og hun må på badetøy, helst med shorts (uv drakt). Det er fordi det er mange skitne griser der ute, som ikke skal få gleden av å se på en uskyldig barnekropp. Og jeg kjøper IKKE bikini eller "søt" badedrakt til henne. 

Skal hun bade naken så får hun bade i hagen hjemme. 

Anonymkode: 47ed1...b06

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lar barnet mitt gå nakent på stranden, er bare 3 år enda så var bare aktuelt i fjor men da ville hun ikke ha truse på og det synes jeg er helt greit. Tenker samme i år også, tilby badetruse men får være opp til henne. Pedofile får minst like stor glede av barna med badetøy på, hvor fantasien kan løpe løpsk, så det er min minste bekymring. Mer bekymret for sand i rumpen.

Vil påstå et barn blir mer seksualisert av bikini enn å gå naken, som tross alt er det mest populære å bruke. Synes det er pinlig å se 2-4 år gamle jenter i bikini. 

Anonymkode: 3e415...209

• Liker 5
Skrevet

Jeg ser ikke problemet med at små barn er nakne på stranden. Når de når skolealder vil de fleste naturlig ønske å ha på badebukse/badedrakt. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...