Gå til innhold

På tide å finne frem super permetrin sprayen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men, har nå katt i leiligheten.. kan jeg fortsatt spraye i vei eller er det giftig for den? Noen som vet?

Anonymkode: c5017...64b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Permetrin er giftig for alle levende vesener, så ikke spray noe sted katten kommer til, hold katten borte noen timer fra rommet du har sprayet i og luft godt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er det ikke aktuelt. Steder jeg trenger å spraye kommer katten til.

Skrevet

Om du har en katt som er ute, kan du jo spraye etter at hun er gått ur😊 Går mye permetrin her å🙈

AnonymBruker
Skrevet

Nei, katten min er bare inne. Så da blir det uaktuelt.. hva skal jeg da gjøre med en og annen edderkopp, skjeggkre som kommer inn..

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, katten min er bare inne. Så da blir det uaktuelt.. hva skal jeg da gjøre med en og annen edderkopp, skjeggkre som kommer inn..

Du skal leie dem ut. I Japan har de knapt fluer nå, insektsituasjonen er alvorlig. Forsvinner insektene, så forsvinner maten til fuglene og mange andre dyr, det virker ikke som det er noen som skjønner hvor ille dette er. Vi må ha insekter, for all del ikke spray gift på dem!

Anonymkode: cba1a...1b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal leie dem ut. I Japan har de knapt fluer nå, insektsituasjonen er alvorlig. Forsvinner insektene, så forsvinner maten til fuglene og mange andre dyr, det virker ikke som det er noen som skjønner hvor ille dette er. Vi må ha insekter, for all del ikke spray gift på dem!

Anonymkode: cba1a...1b2

Dette!!!

Anonymkode: b14f5...5a9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spray permetrin på utsiden av vinduene, rundt. Det vil holde mye dyr som ikke flyr unna når vinduene står åpne og trenger oppfrisking en gang i uka om det ikke regner. 

Anonymkode: 36930...0f5

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar. Men problemet er at det er sprekker mellom gulv og lister så mange steder her. Er nok der mange av de kommer inn. Kanskje en ide å spørre utleier om å tette igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Pernetrin er verst for insekter og organismer i vann. Har du akvarium ville jeg vært mer bekymret enn for meg selv og katten. 
Spray på utsiden, det holder mye av insektene unna! 

Anonymkode: 243dc...e0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...