AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Men, har nå katt i leiligheten.. kan jeg fortsatt spraye i vei eller er det giftig for den? Noen som vet? Anonymkode: c5017...64b
Minya Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Permetrin er giftig for alle levende vesener, så ikke spray noe sted katten kommer til, hold katten borte noen timer fra rommet du har sprayet i og luft godt. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Da er det ikke aktuelt. Steder jeg trenger å spraye kommer katten til. Anonymkode: c5017...64b
Lita_go Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Om du har en katt som er ute, kan du jo spraye etter at hun er gått ur😊 Går mye permetrin her å🙈
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Nei, katten min er bare inne. Så da blir det uaktuelt.. hva skal jeg da gjøre med en og annen edderkopp, skjeggkre som kommer inn.. Anonymkode: c5017...64b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, katten min er bare inne. Så da blir det uaktuelt.. hva skal jeg da gjøre med en og annen edderkopp, skjeggkre som kommer inn.. Anonymkode: c5017...64b Du skal leie dem ut. I Japan har de knapt fluer nå, insektsituasjonen er alvorlig. Forsvinner insektene, så forsvinner maten til fuglene og mange andre dyr, det virker ikke som det er noen som skjønner hvor ille dette er. Vi må ha insekter, for all del ikke spray gift på dem! Anonymkode: cba1a...1b2 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal leie dem ut. I Japan har de knapt fluer nå, insektsituasjonen er alvorlig. Forsvinner insektene, så forsvinner maten til fuglene og mange andre dyr, det virker ikke som det er noen som skjønner hvor ille dette er. Vi må ha insekter, for all del ikke spray gift på dem! Anonymkode: cba1a...1b2 Dette!!! Anonymkode: b14f5...5a9 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #8 Skrevet 10. april 2020 Spray permetrin på utsiden av vinduene, rundt. Det vil holde mye dyr som ikke flyr unna når vinduene står åpne og trenger oppfrisking en gang i uka om det ikke regner. Anonymkode: 36930...0f5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 Takker for svar. Men problemet er at det er sprekker mellom gulv og lister så mange steder her. Er nok der mange av de kommer inn. Kanskje en ide å spørre utleier om å tette igjen. Anonymkode: c5017...64b
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 Pernetrin er verst for insekter og organismer i vann. Har du akvarium ville jeg vært mer bekymret enn for meg selv og katten. Spray på utsiden, det holder mye av insektene unna! Anonymkode: 243dc...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå