AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Tenker hva gjør at du fantaserer om damer? Fantaserer dere om fitta hennes, eller andre ting? Anonymkode: 4bc6d...600 1
Gjest Paramount Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 For meg er det tettsittende klær som får meg til å begynne å fantasere. Trange bukser, i tynn stretch, tights. Kroppsfasong og hele kroppen er med i mine fantasier, alt teller, men til syvende og sist handler 99% om fitta, den tar til slutt all oppmerksomhet .
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Når jeg har sett spesielt den ene venninna til kona i badedrakt, så har det vært at det hadde vært spennende se hva hun har under den. Da handler det egentlig om hele kroppen hennes. Bryster, brystknopper, underliv og rumpe alt er liksom like interessant. En annen av hennes ringte meg og lurte på om jeg kunne sjekke noe som var galt med dusjen hennes. Hun er en av naboene våre og jeg kan litt om slike ting. Da jeg kom dit sto hun med kun håndkle rundt seg, og da kom jo tankene på hva som jeg kunne sett om håndkleet hennes falt av. Anonymkode: f8457...d71
Bamseklemmer Skrevet 10. april 2020 #4 Skrevet 10. april 2020 Jeg fantaserer daglig på kvinner, noen ganger fantaserer jeg mens jeg prater med dem... Jeg blir nok avslørt en vakker dag, da blir det vel slutt på fantasien🙄 1
wintergirl Skrevet 10. april 2020 #5 Skrevet 10. april 2020 5 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Jeg fantaserer daglig på kvinner, noen ganger fantaserer jeg mens jeg prater med dem... Jeg blir nok avslørt en vakker dag, da blir det vel slutt på fantasien🙄 Bare være litt diskret det, så blir du ikke avslørt 😄 1
Bamseklemmer Skrevet 10. april 2020 #6 Skrevet 10. april 2020 Akkurat nå, wintergirl skrev: Bare være litt diskret det, så blir du ikke avslørt 😄 Jeg vil jo ikke bli avslørt nei, da er det nok best å fantasere om dem når jeg er alene😊 Hva jeg fantaserer om å gjøre med dem, blir nok for sterk kost å skrive her😂
wintergirl Skrevet 10. april 2020 #7 Skrevet 10. april 2020 34 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Jeg vil jo ikke bli avslørt nei, da er det nok best å fantasere om dem når jeg er alene😊 Hva jeg fantaserer om å gjøre med dem, blir nok for sterk kost å skrive her😂 Det tåler vi😃 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #8 Skrevet 10. april 2020 9 timer siden, wintergirl skrev: Det tåler vi😃 Forsiktig med hva du ber om 🙈 Anonymkode: ca163...bd3 1
Pugha Skrevet 10. april 2020 #9 Skrevet 10. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forsiktig med hva du ber om 🙈 Anonymkode: ca163...bd3 Jeg fantasier om veninne til kona .når de er på besøk og sitter med ryggen til så ser jeg for meg at jeg stryker dem på innsiden av lårene og opp mot fitta slikker de i øret og på halsen..de har så deilige rumper begge to.
wintergirl Skrevet 10. april 2020 #10 Skrevet 10. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forsiktig med hva du ber om 🙈 Anonymkode: ca163...bd3 Ja, jeg tenkte på det, men jeg tåler det😁
Gjest Alterego666 Skrevet 10. april 2020 #11 Skrevet 10. april 2020 8 timer siden, Pugha skrev: Jeg fantasier om veninne til kona .når de er på besøk og sitter med ryggen til så ser jeg for meg at jeg stryker dem på innsiden av lårene og opp mot fitta slikker de i øret og på halsen..de har så deilige rumper begge to. Jeg fantaserer også om venninna til kjæresten. Dette vet selvsagt kjæresten.
Hr. Aktiv Skrevet 10. april 2020 #12 Skrevet 10. april 2020 Jeg fantaserer om hvor fint det hadde vært om hun passet meg og vi var sammen. Fantaserer om at hun kunne vært med å gjort ting sammen med meg. Tenker ikke så mye sex lenger. Det var hyppigere før damer såret meg mye.
Resignert Skrevet 11. april 2020 #13 Skrevet 11. april 2020 Fint lite egentlig. Et freidig blikk eller en fin rumpe/bra figur er nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå