Gå til innhold

Hvordan spice opp sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og partneren min har aktivt samleie og jeg er fornøyd med hvor aktive vi er osv. Problemet er at vi har utrolig kjedelig sex! Han skal alltid være på samme misjonærstilling og det er aldri no skitten snakk underveis. Vi snakker sjeldent om dette og jeg tror ikke han forstår hva jeg liker. Før holdt han også lenge, men nå blir han ferdig veldig tidlig. Jeg vil gjerne teste ut nye stillinger, og kunne gjerne trengt tips på akkurat dette. Helst noe der vi kan se hverandre i øynene underveis, noe jeg finner som en ganske stor påtenner. 

Anonymkode: 8dd35...3e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om det for det første. Det ordner seg aldri uten kommunikasjon. 

- en lett overgang er jo å ta et eller begge bena dine opp i misjonæren. Da kommer han bedre til og du blir bedre stimulert.

- cowgirl er jo alltid greit siden du har kontrollen

- jeg liker å sitte på vask eller bord når han står 

- Løftes opp mot vegg/dusjvegg

Anonymkode: 33505...fbe

Skrevet

Må vell bare starte i bunnen av bakken. Ta litt kontroll selv.. det liker i allefall jeg. Still deg naken på vaskerommet, ta en kjapp en på frysern. Tror begge kjønn liker og bli styrt. Det merkes når sex er kjedelig, og det samme andre veien. Kanskje han henger seg på? For meg, tok det sikkert 1000 hint før jeg skjønte hvor dama mi ville. Oppdaga noe helt nytt, før om dagen. Tror fruen hadde googlet litt for jeg ble slikka mellom pungen og anus mens jeg ble runka, fyfaen for en opplevelse 😂😂 tror man må bare utforske litt jeg... Og det at hun har blitt nysgjerrig, har ført til at jeg har blitt nysgjerrig 👌👌👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...