AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #21 Skrevet 9. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lest litt flere tråder etter at jeg brukte tid på å skrive dette svaret, TS. Skjønner nå at du egentlig ikke lurer på det du spør om, men at du bare later som for å få oppmerksomhet. Håper du finner den tilfredsstillelsen du er ute etter, men at du etter hvert finner andre måter å oppnå den på. Anonymkode: b1639...d9a Var kanskje et dumpt spørsmål. Men må da gå ant å spørre om ting her uten å få slike kommentarer. Anonymkode: cd84f...ffb 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #22 Skrevet 9. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Jeg lurer faktisk på dette. Er ikke jeg som har laget alle de trådene. Dette er faktisk noe jeg lurer på. Anonymkode: cd84f...ffb Da beklager jeg, jeg trodde du var den samme som den som pøser på med lignende tråder akkurat nå, men burde ikke ha vært så kritisk. Jeg håper du fikk svar på det du lurte på i HI. Anonymkode: b1639...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #23 Skrevet 9. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var kanskje et dumpt spørsmål. Men må da gå ant å spørre om ting her uten å få slike kommentarer. Anonymkode: cd84f...ffb Jeg synes ikke spørsmålet var dumt. Anonymkode: b1639...d9a 2
Rogadame Skrevet 9. april 2020 #24 Skrevet 9. april 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må være minst voksen her isåfall. Masse barnslige mobbe kommentarer i hver eneste tråd. Anonymkode: cd84f...ffb Dumme spm får dumme svar, det er innlysende at AB er kun ute etter å spamme dette forumet med spm bare for å få oppmerksomhet. Voldsomt oppheng du har i akkurat akkurat min bruker da ?Er du forelsket i meg eller noe ? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #25 Skrevet 9. april 2020 7 minutter siden, Rogadame skrev: Dumme spm får dumme svar, det er innlysende at AB er kun ute etter å spamme dette forumet med spm bare for å få oppmerksomhet. Voldsomt oppheng du har i akkurat akkurat min bruker da ?Er du forelsket i meg eller noe ? Synst du det er kjekkere med ingen aktivitet? Anonymkode: 0bcca...e69 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #26 Skrevet 9. april 2020 23 minutter siden, Rogadame skrev: Dumme spm får dumme svar, det er innlysende at AB er kun ute etter å spamme dette forumet med spm bare for å få oppmerksomhet. Voldsomt oppheng du har i akkurat akkurat min bruker da ?Er du forelsket i meg eller noe ? Hva får deg til å tro at det bare er EN person som er "skyld i" all aktiviteten innpå RELIGIONsforumet som du hater? Hvorfor ikke finne et annet forum enn nettopp RELIGION og kritisere? Anonymkode: 0bcca...e69 1
Rogadame Skrevet 9. april 2020 #27 Skrevet 9. april 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synst du det er kjekkere med ingen aktivitet? Anonymkode: 0bcca...e69 Det var kjekkere her inne for ca 14 dager siden da dette livsyn/religionsforumet ble spamma ned av folk som kjeder seg i karantene . De vanlige brukerene har forduftet herifra fordi det er så til de grader barnslig de trådene som blir lagt ut. 1
Rogadame Skrevet 9. april 2020 #28 Skrevet 9. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva får deg til å tro at det bare er EN person som er "skyld i" all aktiviteten innpå RELIGIONsforumet som du hater? Hvorfor ikke finne et annet forum enn nettopp RELIGION og kritisere? Anonymkode: 0bcca...e69 Hvis du kan lese så ser du dette underforumet heter religion, LIVSSYN og det alternative. Jeg har formell utdannelse i dette temaet og synes debattene her inne var varierte og utfordrende før noen uker siden der alt begynte å gå nedover . Det er tre-fire brukere som ikke forstår hva en skikkelig debatt går i og hva som er forumsreglene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå