AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Hvordan har dere og opplever dere nå at tilstanden er i forhold til masse folk? på kjøpesentre matbutikk ute generelt Anonymkode: 14cb7...1ac
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Såklart akkurat idag på kjøpesentre/matbutikk er alt stengt, men mener feks mandag til onsdag denne uken? Anonymkode: 14cb7...1ac
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 Det var stappfullt i går iallefall. Ser butikken fra balkongen og det var køkaos fra kl 10 til stengetid. Anonymkode: a737f...906
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 Dødt i Trondheim sentrum denne uka i hvertfall. Mange butikker og kafeer stengt, og lite folk. Overraskende lite folk, mulig det har vært flere på kjøpesentre Anonymkode: 2fc70...c39
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Gjetter på at vi kommer til å få et virusboom om én til to uker... Og spesielt fremover når barnehager og skoler åpner igjen Anonymkode: 2dd43...40f 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 Sprekkfullt alle steder her i Oslo ihvertfall. Masse joggere som ikke holder avstand overhode, fotballtrening som er gjenopptatt (med fem barn på hvert område) og tusenvis av turgåere. Jeg blir matt. og nei, det er ikke innvandrere som er verstingene, men norske treningsfantomer fra 20-30. Anonymkode: 86ed3...88e 2
Bombibit Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 Utrolig hva man kan se fra balkongen sin i Trondheim.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #8 Skrevet 9. april 2020 Jeg bor i Lier, som er omtrent en halvtime sør-vest for Oslo. Gjorde unna påskehandelen tirsdag formiddag og da var det en del folk, men ikke kaotiske tilstander. Var bl.a. på apoteket og Vinmonopolet på Liertoppen og begge steder kom jeg rett inn uten å vente i kø. Ei venninne av meg hadde vært på Liertoppen i 16-tiden samme dag og da hadde det stått 10-12 stykker i kø for å komme inn på polet. I går kjørte jeg forbi Liertoppen i 14-tiden på ettermiddagen og da så det ut til at det det mye folk der og det var også mye folk på Bauhaus. Jeg gjorde unna noen småting jeg ikke hadde fått med meg fra matbutikken dagen før i en lokalbutikk utenfor senteret og der var det helt greit. En del folk, men langt fra vanlig onsdag-før-skjærtorsdag med lange kassakøer med folk med topp på handlevogna. Selv var jeg en tur på Ikea på Slependen i går i 13-tiden. Der var det ikke veldig mange biler i parkeringshuset, men inne i varehuset var det ganske mye folk. Var blant annet en del familier der, med barn som løp fritt rundt. Var i grunn som en helt vanlig dag på Ikea. De fleste brød seg ikke om å holde avstand og sånt, de bare handlet som vanlig. Anonymkode: 60c1b...f2f 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #9 Skrevet 9. april 2020 Det har vært ville tilstander på jobben min helt siden folk begynte med hjemmekontor. Flere kunder som er misfornøyd med de smittetiltakene vi har i butikken. Så det er ubehagelig mye folk til tider. Nabobutikken måtte stenge den ene inngangen sin for å ha kontroll på kundene. Vi er ikke matbutikk. På vei hjem fra jobb går jeg forbi folk som trener, har piknik og sitter tett på utecafe. Anonymkode: 85037...a43
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #10 Skrevet 9. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Det har vært ville tilstander på jobben min helt siden folk begynte med hjemmekontor. Flere kunder som er misfornøyd med de smittetiltakene vi har i butikken. Så det er ubehagelig mye folk til tider. Nabobutikken måtte stenge den ene inngangen sin for å ha kontroll på kundene. Vi er ikke matbutikk. På vei hjem fra jobb går jeg forbi folk som trener, har piknik og sitter tett på utecafe. Anonymkode: 85037...a43 Dette er i Oslo forresten. , Anonymkode: 85037...a43
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #11 Skrevet 9. april 2020 I vår kommune, med 29 smittede siden testing ble innført er det mindre folk, men man merker rushtiden. Anonymkode: b976d...c1c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #12 Skrevet 9. april 2020 Oslo: • kjøpesenter: stappfullt • matbutikk: ikke stappfullt, men fortsatt mange • ute generelt: få folk Anonymkode: 50f60...c0f
Anbefalte innlegg