Gjest Byggmester Bob Skrevet 19. juni 2005 #1 Del Skrevet 19. juni 2005 Har et gammelt bokskap med dører med innfelt glass som jeg vi kappe i to. Problemet er at glasset i dørene er helt. Hvordan kutter jeg glasset?? Noen som vet det? Er slikt tynt filleglass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestebukk Skrevet 19. juni 2005 #2 Del Skrevet 19. juni 2005 Glasskutter for guds skyld. Det burde da en byggmester vite. Å bruke ordet mester er forøvrig straffbart uten at du kan fremlegge dokumentasjon på at du faktisk er mester. Nå ser jeg jo ironien at du bruker bob som tillegg, så jeg må jo da flire litt for meg selv. Regner med at det er 4-6 mm float glass, og ikke herdet glass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Byggmester Bob Skrevet 19. juni 2005 #3 Del Skrevet 19. juni 2005 Jepp, vet jo om glasskutter, men jeg lurte på om det var noen måter å trikse det litt til på uten å bruke det. Glasset er ikke mer en ca to mm tykt, så derfor. Forøvrig vet jeg at jeg ikke har lov å kalle meg mester, men siden jeg liker å "walk on the Wild side" så...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå