Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde positiv el-test på morgenen i går. Testet igjen på kvelden og da så den negativ ut. Testet igjen i dag, også negativt.

Men jeg hadde nesten ikke utflod i går, var liksom litt «tørt», og hadde ikke det slimet så mange snakker om. Har hatt det før, men usikker på om jeg alltid har det... 

Hadde sex tirsdag og onsdag. Er det sjans for at jeg kan bli gravid likevel, tror dere? 🤞

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alltid man ser EL-slimet. Hos noen kommer det aldri ut av skjeden, for det varierer hvor mye man har. EL-slimet kommer gjerne før eggløsning, ikke under. Hvis vi går utfra at du har hatt en normal EL, (du hadde jo positivt test veldig kort tid, men det er kanskje pga manglende testing før i går?) så har dere nok truffet bra. 

Anonymkode: 79f05...c69

Skrevet

Jeg har også positive eggløsningstester, men merker ikke noe el-slim.

Skrevet

Takk for svar dere to ☺️ Hm.. synes bare det er rart, pleier å ha utflod og har opplevd dette slimet før. Nå kommer det ingenting... Jeg mener jeg testet dagen før jeg fikk positiv, men at den var negativ. Men da hadde jeg nok drukket en del vann etc. i forkant... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mye eggløsningsslim mens vi prøvde på første barn. Etter første svangerskap så jeg lite til det. Men jeg ble betydleig raskere gravid da vi prøvde på nr. to likevel. Jeg hadde ikke noe synlig eggløsningsslim den måneden hun ble unnfanget. 

Anonymkode: 63044...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...