AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #1 Skrevet 9. april 2020 Noen som har vært borti totalfrys? Jeg var på UL i dag (privat), planlagt egguttak om to dager. De fant opptil 30 eggposer, og forbereder meg på planlagt totalfrys. Hva er deres erfaring her? Hvor mange egg var modne, befruktet og klar til innsett? Fikk du mange på frys? Anonymkode: 7ab7e...787
Neutral90 Skrevet 9. april 2020 #2 Skrevet 9. april 2020 Ja. På st Olavs. De har grense for totalfrys på 15 eller flere egg ut. Fikk ut 16.10 befruktet, 6 på frys på dag 5. Hadde vonde symptomer på overstimulering etter uttak, skikkelig vondt å gå på do osv, så er glad det ble totalfrys sånn sett, selv om det er kjipt.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #3 Skrevet 9. april 2020 49 minutter siden, Neutral90 skrev: Ja. På st Olavs. De har grense for totalfrys på 15 eller flere egg ut. Fikk ut 16.10 befruktet, 6 på frys på dag 5. Hadde vonde symptomer på overstimulering etter uttak, skikkelig vondt å gå på do osv, så er glad det ble totalfrys sånn sett, selv om det er kjipt. Husker du hvilken eggløsningssprøyte du brukte? Og ble du gravid? Anonymkode: 7ab7e...787
Neutral90 Skrevet 9. april 2020 #4 Skrevet 9. april 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker du hvilken eggløsningssprøyte du brukte? Og ble du gravid? Anonymkode: 7ab7e...787 Jeg brukte ovitrelle, fordi de ville se an eggstokkene før de bestemte seg. De var så store det ble frys. Har hatt ett innsett fra det uttaket. Ikke gravid.
ak89 Skrevet 9. april 2020 #5 Skrevet 9. april 2020 Jeg har fått ut 17 og 18 egg men ikke vært borti totalfrys. Men de tok ultralyd noen timer før planlagt innsett begge ganger for å se hvor mye væske jeg hadde og hvor store eggstokkene var. Følte meg i fin form 🙂
bondekone Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 Så over 50 på UL, fikk ut 28. 7 befruktet, 6 nedfrøset. Hatt fire innsett. Er gravid nå (7 uker).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå