Gå til innhold

Er det mulig!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Igår så har jeg hvert på butikken og handlet 🛒 litt før påsken. Jeg og mannen bruker alltid Antibac og holder godt avstand til andre. 

Noen mennesker tar ikke hensyn til andre i det hele tatt. Det var en mann som gikk rundt i butikken og hostet rundt på folk og ikke i albumet 🤦‍♀️ i tillegg gikk han inn til andre og hostet det inkluderer meg! 

Nå tørr hoster jeg selv og har hode vondt Det er nok sikkert bare influensa håper jeg! Blir så irritert på at noen ikke tar hensyn. 

Anonymkode: 1dc0a...585

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igår så har jeg hvert på butikken og handlet 🛒 litt før påsken. Jeg og mannen bruker alltid Antibac og holder godt avstand til andre. 

Noen mennesker tar ikke hensyn til andre i det hele tatt. Det var en mann som gikk rundt i butikken og hostet rundt på folk og ikke i albumet 🤦‍♀️ i tillegg gikk han inn til andre og hostet det inkluderer meg! 

Nå tørr hoster jeg selv og har hode vondt Det er nok sikkert bare influensa håper jeg! Blir så irritert på at noen ikke tar hensyn. 

Er du helt fjern eller køddder du? Du fikk ikke korona av at noen hostet for 12 timer siden. 

Anonymkode: 0dffa...7b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt fjern eller køddder du? Du fikk ikke korona av at noen hostet for 12 timer siden. 

Hva er poenget med å kommentere sånn? 
Det er faktisk mulig at hun kan kjenne symptomer i dag. 

B4FA76A6-0877-412D-ACA0-9B966A774492.jpeg

Anonymkode: c3241...560

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med å kommentere sånn? 
Det er faktisk mulig at hun kan kjenne symptomer i dag. 

B4FA76A6-0877-412D-ACA0-9B966A774492.jpeg

Anonymkode: c3241...560

Det er svært usannsynlig at hun som holdt avstand ble smittet via en mann som hostet på butikken igår, det er tilogmed usannsynlig at hun er akutt influensasjuk idag uavhengig av sykdom med mindre hun har en aggressiv bakteriell infeksjon. Dette er bare oppspinn av ts.

Skrevet (endret)

Hvor vanskelig er det å holde seg unna folk?

Endret av Tvillingsjel
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også så irritert på andre som ikke bryr seg. Var 3 barnefamilier som stilte fulltallig opp i går. Kassadamen spurte om det var nødvendig å gå inn 4-5 i en familie og minnet om at det er anbefalt med èn men de brydde seg ikke.. Ene svarte at de jo ikke visste hva de skulle ha så alle måtte med for å velge 😖

Anonymkode: fe764...43b

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på jobb denne uken i en relativt liten butikk og folk har vært helt bananas!  Handler så vi har omsetning langt over vanlig å det med under halvparten av åpningstiden! Måtte flere ganger rope til voksne folk om å holde avstand.😒 

Åpner alt opp etter påske trur jeg smitten øker betraktelig overalt! 

Anonymkode: 55099...6b7

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette hadde skjedd, så hadde noen tilkalt politiet og han hadde blitt sendt på glattcella.
Mest sannsynlig, og fått drøye 20 000,- i bot. 

• Liker 1
  • Opprett ny...