Megan Skrevet 12. september 2002 #1 Skrevet 12. september 2002 Lurer på hvor man kan finne bilde eller animasjon tilprofilen min? Er jo begrenset størrelse, og alle de jeg har funnet hitil har vært for store!! *svært størelsesfokusert* :blunke:
*Lillian* Skrevet 12. september 2002 #2 Skrevet 12. september 2002 Du kan gå inn på http://www.gifworks.com Der kan du nemlig forstørre og forminske akkurat som du selv vil! :D
Megan Skrevet 13. september 2002 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2002 Hm...men hvordan kan man finne ut eh...høyden på bildene (maks 80 pixler)? Fant jo bilder jeg ville ha men var for stort (høyde osv) selv om det var under 6KB. Håper alle benevnelser er ok, for har liksom ikke helt greie på det.. :oops:
Crazee Skrevet 14. september 2002 #4 Skrevet 14. september 2002 Brukar du gifworks så står storleiken greitt oppgitt under biletet (på status-baren) Om du heller vil prøve deg med andre grafikkformat (om du finn/har fine jpg, .bmp, .png-bilete osv så kan du jo laste ned IrfanView og leike deg. Kanskje ikkje like lett å optimalisere grafikken, men hyggeleg program likevel, med mange mulighetar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå