Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Jeg ønsker hjelp til å tolke hva som skjer med meg. Skal prøve å forklare så godt som mulig.😊

Jeg og samboeren har nylig bestemt oss for å prøve å få barn. Dette er altså andre prøveperiode. Jeg slutta på prevensjon for snart to år siden (har brukt kondom), så syklusen min har vært ganske jevn på 28-29 dager i snart et år. Jeg tok en EL-test denne gangen her og den var tydelig positiv. 

Det rare nå er at jeg har vært fire dager på overtid (har tatt flere graviditetstester som har vært blanke), men har hatt mensmurringer i flere dager, ganske intense murringer, slik jeg får samme dag TR er på vei. Disse murringene kommer og går med flere timers mellomrom. Har gått på do fordi jeg har vært sikker på at TR kommer. I går kom det litt brunlig blod i trusa, verken ferskt eller mye slik det bruker å være når jeg får mensen. Slik har jeg hatt det i to dager nå, inkl. samme mensmurringene. Dette har jeg kun brukt å ha når mensperioden begynner å gå over.

Synes på en måte at det virker så tilfeldig at dette skal skje nå etter å hatt normal syklus i et år? Kan det være SA? Burde jeg dra til legen? Noen som har opplevd det samme? Har seriøst null peiling på dette. 

Håper noen kan hjelpe meg!😊

Anonymkode: 2b1ea...cc1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger i hvert fall ikke dra til legen hvis du mistenker SA nå, for det er så tidlig at det egentlig ikke er noe å abortere. Det heter heller ikke SA på dette tidspunktet, men i så fall kjemisk graviditet. Her tror jeg du bare må smøre deg med tålmodighet og se om du enten får mensen eller positiv test de neste dagene. 

Anonymkode: 80668...461

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...