BAMBI<3 Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Hvordan vet man at man har funnet den rette? Mange har spørt meg om dette, jeg har aldri funnet et svar på det, før jeg traff min kjære. En venn av meg sa her om dagen " Vil du gifte deg?, vil du ikke leve livet først?" Jeg svarte følgende " Det er nå jeg begynner å leve livet" Hvordan visste dere at det var akkurat den dere skal gifte dere med/ som er den rette?
Gjest LilleFaen Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 Tror jeg vil si det er hele pakka. Vanskelig å svare direkte på det, fordi det føles bare rett! Han er alt og litt til, og de feilene han har kan jeg også fint leve med!
Saeria Skrevet 19. juni 2005 #3 Skrevet 19. juni 2005 Tror det bare er noe man vet. Jeg visste det kort tid etter jeg ble sammen med min forlovede.
linky Skrevet 19. juni 2005 #4 Skrevet 19. juni 2005 Tror jeg vil si det er hele pakka. Vanskelig å svare direkte på det, fordi det føles bare rett! Han er alt og litt til, og de feilene han har kan jeg også fint leve med! Akkuratt som jeg skulle sagt det selv..
Boogie Skrevet 19. juni 2005 #5 Skrevet 19. juni 2005 Tror jeg vil si det er hele pakka. Vanskelig å svare direkte på det, fordi det føles bare rett! Han er alt og litt til, og de feilene han har kan jeg også fint leve med! Signerer denne.. Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv
Martha Stewart Skrevet 19. juni 2005 #6 Skrevet 19. juni 2005 Hvordan visste dere at det var akkurat den dere skal gifte dere med/ som er den rette? Først og fremst fordi forholdet vi har gir meg energi - i motsetning til å tappe meg for energi, som mine tidligere forhold har gjort... I tillegg fordi jeg er tiltrukket av min kjære, han får meg til å le hver dag, jeg føler at jeg er førsteprioritet i tilværelsen hans, jeg kan stole på han og jeg tror at han vil bli en god far til våre fremtidige barn... Kan man ønske seg mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå