AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 min historie er veldig lang, men jeg har gått igjennom fem spontanaborter og en døfødsel. vi ønsker så sårt en baby, og har prøvd nå i mange år. i mars begynte jeg plutselig å kjenne meg litt rar, mensen var sen og skjønte raskt at jeg nå burde ta en graviditetstest. den ble positiv. men gleden ble fort snudd til sorg. pågrunn av alvorlig hjertefeil som må opereres kan jeg ikke gå gravid nå og må få en abort! min samboer har nå sagt at vi må ta en pause fra hverandre, for han er ikke sikker på om han orker mer.. han bor nå hos en kompis. det er jo nå jeg trenger han som mest.. jeg er helt knust 💔 Anonymkode: 30c72...2a2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #6 Skrevet 9. april 2020 Det her må være tulleinnlegg.. hvem mann går fra dama si når hun må hjerteopereres?? Anonymkode: dfae4...671 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #7 Skrevet 9. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det her må være tulleinnlegg.. hvem mann går fra dama si når hun må hjerteopereres?? Anonymkode: dfae4...671 Jeg vet om lignende historier fra venner, uten å gå i for stor detalj om det. Ting som dette skjer definitivt på ekte 😕 Ønsker deg all hell og lykke med operasjon, kjærligheten og barneønsket TS 💚 Anonymkode: 1b941...2f5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #8 Skrevet 9. april 2020 Grusomt, TS. Ønsker deg en god og rolig påske - og mange klemmer. Anonymkode: 4468d...41b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #10 Skrevet 9. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det her må være tulleinnlegg.. hvem mann går fra dama si når hun må hjerteopereres?? Anonymkode: dfae4...671 HVILKEN mann Anonymkode: e7117...2ce 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #11 Skrevet 9. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det her må være tulleinnlegg.. hvem mann går fra dama si når hun må hjerteopereres?? Anonymkode: dfae4...671 Menn Anonymkode: 1f51e...e08
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #12 Skrevet 10. april 2020 Stor klem til deg. Samboeren din kunne kanskje foreslått surrogatmor? Anonymkode: 00aef...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå