Gå til innhold

Hvordan få han til å savne deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ved avstandsforhold, hvordan få han til å savne deg litt mer?  

Anonymkode: 95b43...850

AnonymBruker
Skrevet

Enten savner han deg eller så gjør han ikke det. Man skal ikkr måtte jobbe og stresse for å fremkalle ønsket reaksjon.

Anonymkode: d4fcd...199

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enten savner han deg eller så gjør han ikke det. Man skal ikkr måtte jobbe og stresse for å fremkalle ønsket reaksjon.

Sant nok. Kanskje la han ta initiativ til de neste meldingene når han savner meg😉 

Skrevet

Ignorer han av og til. Bruk lang tid på å svare på meldingene hans. Ikke vær så tilgjengelig hele tiden. Post fine og kule bilder av deg selv hvor du har det gøy med andre. 

Så får du han lett på kroken. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Savn er nok ikke noe som kan fremprovoseres :) Folk er veldig forskjellige der, ta meg selv som eksempel. Jeg savner sjeldent kjæresten når han er vekk, jeg tenker ikke på det sånn. «Han kommer ikke fortere tilbake om jeg savner han, det blir bare tungt for meg» er min tankegang. Han derimot savner mye og fort. Jeg er like glad i han selv om savnet ikke kommer så fort :) 

Anonymkode: cffee...d9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Minamemina skrev:

Ignorer han av og til. Bruk lang tid på å svare på meldingene hans. Ikke vær så tilgjengelig hele tiden. Post fine og kule bilder av deg selv hvor du har det gøy med andre. 

.... og sånne ting får man et trygt forhold av. 

Vær mot han slik du vil han skal være mot deg!

• Liker 7
Skrevet

Når han innser hvor mye han savner deg og hvor mye du betyr for han så vil han begynne å kontakte deg like mye som du kontakter han. 

Er bare sunt å savne hverandre og ha litt avstand. Da setter man mer pris på hverandre..snakker av erfaring.

Kan jo innrømme at jeg selv blir mer interessert hvis fyren ikke er så tilgjengelig hele tiden 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved avstandsforhold, hvordan få han til å savne deg litt mer?  

Enten savner han deg, eller så savner han deg ikke. 

Hvis du er nødt til å få han, til å savne deg, så vil jeg påstå og si at han ikke er forelsket i deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

.... og sånne ting får man et trygt forhold av. 

Vær mot han slik du vil han skal være mot deg!

Ja det førte meg i en hekt på ett år å vær mot han slik jeg ønsker han skulke være mot meg. Det funker ikke på alle ...

Anonymkode: d94b9...de5

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Rosatoast skrev:

Enten savner han deg, eller så savner han deg ikke. 

Hvis du er nødt til å få han, til å savne deg, så vil jeg påstå og si at han ikke er forelsket i deg.

Det er jo godt å føle seg litt ekstra savnet

Skrevet

Er det så nøye da? Som noen andre sa; «enten savner hen deg, eller ei».

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo godt å føle seg litt ekstra savnet

Hva om han vil føle seg ekstra savnet? Hvorfor skal det alltid være jenta/kvinnen, som skal ha all oppmerksomheten 🙄

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Minamemina skrev:

Dette kalles manipulasjon og du kan ikke bygge et forhold på usikkerhet. 

• Liker 5
Skrevet

Er savn en god følelse for deg? Det er det ikke for meg. Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle ønske kjæresten min vondt.

Han gleder seg til jeg kommer, det er noe annet.

Vær en god kjæreste så ordner det seg, uten at ham skal måtte sitte å glo i veggen for å vente på deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Menchit skrev:

Er savn en god følelse for deg? Det er det ikke for meg. Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle ønske kjæresten min vondt.

Han gleder seg til jeg kommer, det er noe annet.

Vær en god kjæreste så ordner det seg, uten at ham skal måtte sitte å glo i veggen for å vente på deg.

Aldri møtt sånne menn .. de fleste ser på damer som needy og masete hvis de sier de savner dem eller sender meldinger... hvilken verden lever du i?

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er begge interessert nok vil aldri sånne ting bli ett problem. Blir det sånn er det en av partene som ikke er så interessert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ALLEREDE har avstandsforhold og han ikke savner deg, så er det noe galt. Da har han bare blitt vant til livet uten deg, ergo er det ikke noe ordentlig forhold i det hele tatt. Dere blir som brevvenner.

Anonymkode: a9644...25b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri møtt sånne menn .. de fleste ser på damer som needy og masete hvis de sier de savner dem eller sender meldinger... hvilken verden lever du i?

Må kunne si jeg savner deg uten å være needy da

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere ALLEREDE har avstandsforhold og han ikke savner deg, så er det noe galt. Da har han bare blitt vant til livet uten deg, ergo er det ikke noe ordentlig forhold i det hele tatt. Dere blir som brevvenner.

Anonymkode: a9644...25b

Synes det er hyggelig å vite at en er savnet og en tenker på  på deg. Er det så gale da?

AnonymBruker
Skrevet

Være bedre når dere faktisk har kontakt.

Anonymkode: b24a7...fee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...