AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Samboer sliter med mye flass fra hodebunnen. Han har atopisk eksem, og det virker som flasset skyldes eksemen. Han flasser såpass mye at det fyker flass rundt omkring om han klør seg i hodebunnen eller rufser i håret, og han synes det er ubehagelig at det hele tiden er synlig flass i håret hans som andre kan se. Har dere noen tips til spesifikke produkter som kan hjelpe, eventuelt også andre ting som kan om ikke fjerne problemet, men ihvertfall roe det ned litt? Det hjelper litt å holde håret kortklipt og å tynne det ut ved hver klipp, men ellers har ingenting av det han har prøvd virket. Anonymkode: 267c9...f0d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 Gå på apoteket og spørr. De vet hvilke produkter han bør teste Anonymkode: 7c8e7...dbd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Jeg har slitt med flass hele livet, og fungoral sjampo er det eneste som har hjulpet meg. Du får kjøpt det på apoteket. Anonymkode: e9fe6...16c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 Vichy normaderm hjelper meg iaf Anonymkode: 4585f...235
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå på apoteket og spørr. De vet hvilke produkter han bør teste Anonymkode: 7c8e7...dbd Tenker å ta en tur bort etter påske og spørre. Han har ikke lyst til å spørre selv (synes det er ubehagelig og flaut), så får håpe det er nok for dem med beskrivelser gjennom meg. 😅 Anonymkode: 267c9...f0d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fungoral Anonymkode: c7702...7da 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har slitt med flass hele livet, og fungoral sjampo er det eneste som har hjulpet meg. Du får kjøpt det på apoteket. Anonymkode: e9fe6...16c 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vichy normaderm hjelper meg iaf Anonymkode: 4585f...235 Tusen takk for tips. Anonymkode: 267c9...f0d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 Fungoral hjelper garantert! etterpå bruk sebamed sjampo for flass 😊👍 Anonymkode: 86e86...c7d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboer sliter med mye flass fra hodebunnen. Han har atopisk eksem, og det virker som flasset skyldes eksemen. Han flasser såpass mye at det fyker flass rundt omkring om han klør seg i hodebunnen eller rufser i håret, og han synes det er ubehagelig at det hele tiden er synlig flass i håret hans som andre kan se. Har dere noen tips til spesifikke produkter som kan hjelpe, eventuelt også andre ting som kan om ikke fjerne problemet, men ihvertfall roe det ned litt? Det hjelper litt å holde håret kortklipt og å tynne det ut ved hver klipp, men ellers har ingenting av det han har prøvd virket. Anonymkode: 267c9...f0d Siden det spesifikt er hodebunnen du spør om her, går det ikke å kjøpe shampo for dette som man får av legen på resept? Eventuelt kjøp en skikkelig god hårkur som spesifiserer seg på tørr hodebunn. Det kan også hjelpe sikkert Anonymkode: 26391...a7f
Gjest Snøkvit Skrevet 8. april 2020 #10 Skrevet 8. april 2020 Fungoral vil hjelpe 😊👍 Den hjelper mot flass og problemer i hodebunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå