AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Ok, rett på sak. Jeg har ikke noe peiling på hage og planter men det skjedde da at vi flytta til enebolig og har en liten hage som må stelles. Jeg har levd i leilighet hele livet og aldri vært interessert i planter. Kun kaktuser, blomster i vase og andre planter som trenger sjelden vanning lever hos meg😅 Men nå har tidlig eier plantet en del på et lite jordstykke som da blomstrer og gror hvert år, men som jeg ikke vil ha der ettersom vi skal bygge noe over. Hvordan få disse til å slutte å blomstre? Pluss annet gress av ulike slag som dukker opp, er det ugress? Hvordan stoppe veksten, legger man da et tynt "blomsterduk" og kjøper en middel for å få det bort? Takknemlig for alle svar. Anonymkode: 03a11...b7f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Du kan gi bort blomstene/ vekstene. Bruk Finn eller Facebook. Da kommer folk å henter dem så slipper du å grave opp alle sammen selv. Anonymkode: 0dd8e...17e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan gi bort blomstene/ vekstene. Bruk Finn eller Facebook. Da kommer folk å henter dem så slipper du å grave opp alle sammen selv. Anonymkode: 0dd8e...17e Må jeg grave bort alt hvis jeg ikke skal gi bort? Det er ikke mye å gi bort egentlig så tenkte å gjøre det selv og bli fort ferdig. Anonymkode: 03a11...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå