Gjest Swixi Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Har noen prøvd denne frisøren ligger i Rathkes gate. Og vet noen hvor man kan få kjøpt farge til klær i Oslo? Har noen bukser som trenger litt ny farge, og har litt lite penger :-?
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Tror de selger klesfarge på Maxbo. Jeg så det der for mange år siden ihvertfall, og skal kjøpe det selv i morgen for å farge opp sorte klær så de faktisk blir sorte igjen... Når det gjelder den frisørsalongen du nevnte så aner jeg ikke, men nanvet var jo noe betenkelig da
Gjest Swixi Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 Kan være enig i navnet var litt betenkelig ja, men leste et sted at det var billig og bra :-)
frizzbee Skrevet 20. juni 2005 #4 Skrevet 20. juni 2005 frisøren har jeg ikke hørt om, men tekstilfarge får du kjøpt både på jernia og clas ohlson..
Gjest Swixi Skrevet 20. juni 2005 #5 Skrevet 20. juni 2005 Takk:-) har kjøpt tekstilfarge i dag på en malingsforretning. Spurte han som ekspederte om litt forskjellig, men han klarte ikke å opplyse meg om at jeg trengte fixsalt for å farge klærne, så nå må jeg tilbake i morgen... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå