BAMBI<3 Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 jeg gifter meg 24/6-06! Vi leter etter et sted å dra på bryllupsreise, vi har tenkt på santorini, men vil gjerne ha noen tips fra dere. Noen som har noen tips? :-)
linky Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 Ville bare si at vi kom hjem fra bryllupsreise i Santorini for noen uker siden, og du kan bare glede deg. Romantisk plass..
Martha Stewart Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 Vi drar til Paris - romantikkens by - om nøyaktig en uke! Deretter til Provence og Rivieraen. Kan anbefale Frankrike, har vært der før. Men Italia er jo også fantastisk, det var andrevalget vårt og vi skal kanskje på ferie dit neste år. Santorini er vel veldig varmt om sommeren? Kan ellers anbefale Toscana og den italienske riviera.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 20. juni 2005 #4 Skrevet 20. juni 2005 Hei, Vi var på bryllupsreise til Maldivene, 16 dager ink. reise. Det var helt FANTASTISK!!! Det var som å være i paradis og det var grusomt å reise hjem. Helt supert med tanke på mat, gjestfrihet, vær, sted... i det hele tatt. Til tross for prisen: jeg hadde ikke nølt et øyeblikk hvis vi skulle gjort det samme igjen! Lykke til!
lol75 Skrevet 20. juni 2005 #5 Skrevet 20. juni 2005 Vi har bestilt oss tur til Roma i oktober. Skal være der en uke, og selv om det er høysesong der da så kommer det på ca 10.000 for 2 voksne og 1 barn for 1 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå