Gå til innhold

Dere med tinder gold, se her

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte jeg skulle ha det en mnd eller noe, men så er det jo 3 forskjellige priser. En for 1 år, 6 mnd, 1 mnd. Men hvis jeg tar den billigste for 1 år, kan jeg si det opp om 1 mnd da, eller er jeg bundet til 1 år? Kan jeg si det opp i tinderprofilen eller må man ikke på Google play som det står? Aner ikke hvordan jeg skal finne det der 🙈

Og hvis man bare velger at de man liker kan se deg, hva gjelder om andre brukere har tinder gold, kan de se deg uansett? 

Anonymkode: 3672e...86f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo 1, 6 eller 12 mnd binding. Så om du bare vil ha det for 1 mnd så må du velge dette. 

Anonymkode: d1777...fb0

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo 1, 6 eller 12 mnd binding. Så om du bare vil ha det for 1 mnd så må du velge dette. 

Anonymkode: d1777...fb0

Okei. Men om jeg da får det nå som er 8 april, går det ut den 8 mai eller 30 april? Bare så jeg ikke får automatisk fornyelse før jeg rekker å si det opp. 

Anonymkode: 3672e...86f

AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke automatisk fornyelse, tinder tar bare engangsbeløp. Ergo, kjøoer du den dyreste, vil du ha tinder gold uten muligheten for å avslutte det i 1 år. Kjøper du 1 mnd, så får du 30 dager i fra datoen du kjøpte det. Du må jo godkjenne gjennom apple store eller Google for at noen skal kunne ta penger fra deg. 

Anonymkode: e32f9...ce6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...