Gå til innhold

Hvor vil dere sprute etter blowjob?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun ikke vil svelge/ha det i munnen? 
Hva foretrekker dere? 
Heller avslutte med å knulle henne? Eller er det godt å komme av kun suging også av og til? 
Hjelper dere til med handa under suging?

Anonymkode: 7061e...939

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Suging uten å komme i munnen kan bare være for min del med mindre det er en del av forspill. Da trenger det ikke å vare lenge. Jeg vil ikke runke eller bli runket for å komme når jeg har sex. 

Anonymkode: 3a1de...fc6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis hun ikke vil svelge/ha det i munnen? 
Hva foretrekker dere? 
Heller avslutte med å knulle henne? Eller er det godt å komme av kun suging også av og til? 
Hjelper dere til med handa under suging?

Anonymkode: 7061e...939

Klart....

Anonymkode: 7f64c...fbd

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke svelge, men uten å komme i munnen så mister det mye av gleden, og vi kan egentlig finne på noe annet. Mulig jeg er bortskjemt, men det er i hvert fall min mening og preferanse.

Anonymkode: 6ee2d...98e

• Liker 1
Skrevet

om hun avslutter med å runke meg og hun gjør det med stor innlevelse og iver, samtidig som vi kliner eller jeg får slikke henne, så er jeg strålende fornøyd. Men: viktig at hun viser at hun liker å runke meg og at hun blir tent av det. det skal ikke være en hånd»jobb»’ da er det bedre å gjøre det selv. Konklusjonen er, whatever hun velger å gjøre som alternativ til sprut i munn eller ansikt må gjøres fordi hun liker det. da liker jeg det også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke svelge, men uten å komme i munnen så mister det mye av gleden, og vi kan egentlig finne på noe annet. Mulig jeg er bortskjemt, men det er i hvert fall min mening og preferanse.

Anonymkode: 6ee2d...98e

Vil si du er det ja...

Anonymkode: a06f3...ce7

Skrevet

Det blir fatisk hun som holder den som vet hvor hun gjør av det, noen svelger, eller vil ha det utover brystene, eller bare styre det ned på balkongdekket...Ligger jeg på ryggen kan spruten gå til værs, men da lander den også på forskjellige plasser, altså mere søl...Det er iallefall tre plasser ikke kvinner vil ha det, så er det håret, i øynene og i gardinene🙄

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...