Gå til innhold

Snap-sex og flørting. Tenner menn på det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snapper litt med en fyr. Det ble plutselig veldig mye sexprat, og deling av bilder. Jeg er ikke fan av dickpic. Men ble faktisk sykt kåt av å se han runke. Ba selv om å få se når han kom. Og han fikk bilder av pupper og fitta. Han sa han ble veldig kåt på meg og har lyst å knulle meg. Er dette normalt? Å  ha sex slik og dele slike bilder? 

Anonymkode: b8c56...0b9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg liker det. Er i avstandsforhold, men har alltid likt det.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snapper litt med en fyr. Det ble plutselig veldig mye sexprat, og deling av bilder. Jeg er ikke fan av dickpic. Men ble faktisk sykt kåt av å se han runke. Ba selv om å få se når han kom. Og han fikk bilder av pupper og fitta. Han sa han ble veldig kåt på meg og har lyst å knulle meg. Er dette normalt? Å  ha sex slik og dele slike bilder? 

DET høres veldig bra ut. Men det å gå rundt grøten i dagesvis på Snap? *gjesp*

AnonymBruker
Skrevet

Veeldig vanlig ja 😄 Har iallefall gjort det med alle det har vært naturlig å gjøre det med. 

Anonymkode: 34588...da7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri forstått hvor tiltrekkingen ligger. Sender menn dickpics eller funke videoer til meg blir de slettet.

Og sånn som jeg forstår det utifra innlegget ditt snappet du og delte intim bilder med en fremmede person. Det er modig da. Plutselig ligger disse bildene på nett uten at du vet det. 

Anonymkode: e564c...88a

Skrevet

Vet ikke har aldri fått noe sånnt. Jeg er ikke noe fan av det, men om ei dame hadde likt å vist seg frem skulle hun fått lov til det. Hadde sett på for hennes del. 

AnonymBruker
Skrevet

Er bedre enn å ikke ha sex i det hele tatt? Kjæresten og jeg gjør det ofte nå som vi ikke kan møtes, han forteller hva jeg skal gjøre og hva han vil ha bilde/film av. 

Anonymkode: e84a9...7f0

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er vel klar over at de bildene nå sirkulerer på nettet?

Anonymkode: 0bfb1...fcf

Skrevet

Har sett på snappen til kompisen min, overraskende mange jenter som sender bilder og videoer av at du fingrer o.l 

Ble egentlig ganske kvalm, vet jo at han utnytter dem også, men de gjør det av fri vilje - uten å vite hvem andre som kan se? De sender det over CHAT ikke 10-sek bilde/video :P 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri forstått hvor tiltrekkingen ligger. Sender menn dickpics eller funke videoer til meg blir de slettet.

Og sånn som jeg forstår det utifra innlegget ditt snappet du og delte intim bilder med en fremmede person. Det er modig da. Plutselig ligger disse bildene på nett uten at du vet det. 

Anonymkode: e564c...88a

At to kåte mennesker har lyst til å se hverandre, og vise seg frem til hverandre,  hvor vanskelig er det å skjønne?  

Om slike bilder havner på nett, så er ansiktsløse kroppsdeler totalt uinteressant for å kompromittere ts med, folk puler på tv i beste sendetid. Og om det sitter en mann i Uruguay og runker til et par norske pupper, so what?  

Anonymkode: c99fd...e97

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker det, men nå har jeg alltid vært veldig visuell av meg. Han sa at han holdt litt tilbake før jeg startet fordi mange kvinner ikke liker det. Så hvis du liker det og er komfortabel så er det nå bare å fortsette. Men ikke gjør noe du ikke er komfortabel med eller tror du kommer til å angre på, og ikke la deg presse til å sende noe. Min hovedregel er at det jeg sender skjer på eget initiativ. 

Anonymkode: 30550...191

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet
På 9.4.2020 den 10.52, AnonymBruker skrev:

Du er vel klar over at et bilde av en fitte og pupp som ikke kan knyttes opp imot et ansikt, bare er en av 3-4 milliarder pupp/fitte?

Gjest Paramount
Skrevet
På 8.4.2020 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Og han fikk bilder av pupper og fitta. Han sa han ble veldig kåt på meg og har lyst å knulle meg. Er dette normalt?

Næh, skjønner ikke hva det går av den fyren der. Hallo!

AnonymBruker
Skrevet
På 8.4.2020 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Du eller han som tok initiativ til dette? Spennende😊

Anonymkode: 0a1cc...bd0

Skrevet

Det er vel sikkert veldig individuelt. Vi hadde en periode der vi sendte hverandre intime bilder, var jo veldig pirrende og spennende da. 

AnonymBruker
Skrevet

Gjør voksne mennesker slike ting?

Barnslig.

Anonymkode: bd81e...6be

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør voksne mennesker slike ting?

Barnslig.

Anonymkode: bd81e...6be

Hvorfor er det barnslig, egentlig?

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
På 9.4.2020 den 10.52, AnonymBruker skrev:

Man velger partnere man kan stole på.

Skrevet

For meg hadde ikke dette vært normalt eller aktuelt, men folk er nå forskjellige .

Skrevet

Det gir ikke noe, men det er gøy fordi det fyrer opp dama. Det å bli sugd i vindfanget når hun kommer på besøk, før hun får satt fra seg veska, på grunn av at man har fyrt henne så opp med elektronisk flørting, DET tenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...