Gå til innhold

FF forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får dere til å holde følelser og sex adskilt? Det er for meg ett mysterium. 

Jeg vil gjerne kunne ha ett slikt forhold da jeg er ganske avhengig av å ha tilgang til pikk, men det kan jeg ikke om jeg skal ende opp med følelser for mannen bak pikken. Har noen tips til meg? bør jeg finne en jeg misliker som person? 🤔

Anonymkode: d94f8...aea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ff men vi møtes kun for sex også skravler vi jo og chattes litt utenom. Men han kunne jeg aldri vært sammen og det er kanskje det trygge med det for meg, jeg vet at det aldri vil bli noe mer. 

Anonymkode: 305c6...c9b

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en ff men vi møtes kun for sex også skravler vi jo og chattes litt utenom. Men han kunne jeg aldri vært sammen og det er kanskje det trygge med det for meg, jeg vet at det aldri vil bli noe mer. 

Dere møtes kun for sex også "ha det bra" liksom ?  

AnonymBruker
Skrevet

Synest det er ganske lett å holde det adskild om det er noe spesifikt som gjør at jeg aldri kunne vært sammen med personen. Om det i tillegg fra starten av tydelig ikke har vært dating holder jeg meg fra å møte de ofte tillegge det mer følelser. 

Med én var det det at han hadde barn og en enkelte holdninger som var viktig for meg som absolutt ikke passet med mine. En annen fann jeg ut hadde vært utro og/krysset grenser mot flere tidligere kjærester. Selv hvor hyggelig han var som person å henge med ville jeg aldri vært sammen med en som har holdt på slik. Derav ble det enkelt å skille kjærlige følelser fra vennskapelige. For glad i noen jeg henger og ligger litt med over tid blir jo jeg - bare ikke forelsket i slike tilfeller. 

Anonymkode: ead3d...669

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synest det er ganske lett å holde det adskild om det er noe spesifikt som gjør at jeg aldri kunne vært sammen med personen. Om det i tillegg fra starten av tydelig ikke har vært dating holder jeg meg fra å møte de ofte tillegge det mer følelser. 

Med én var det det at han hadde barn og en enkelte holdninger som var viktig for meg som absolutt ikke passet med mine. En annen fann jeg ut hadde vært utro og/krysset grenser mot flere tidligere kjærester. Selv hvor hyggelig han var som person å henge med ville jeg aldri vært sammen med en som har holdt på slik. Derav ble det enkelt å skille kjærlige følelser fra vennskapelige. For glad i noen jeg henger og ligger litt med over tid blir jo jeg - bare ikke forelsket i slike tilfeller. 

Møte de ofte og tillegge det mer følelser*

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere møtes kun for sex også "ha det bra" liksom ?  

Stemmer. 😊 

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Tror du det kan være en ide å ha to? Da vil jeg kanskje glemme han første i det jeg har meg med han andre😂 må selvsagt avklare det med de to involverte først. 

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonser.

Anki, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en over flere år og det har funket, men merker jo at man kan bli litt hektet i perioder allikevel. Så nå har jeg tenkt å bruke corona tiden til å avslutte det, vi bor såpass langt unna hverandre at vi ikke får møttes uansett nå. Så mitt råd må nok være å bytte ut ofte nok, eller ha 2 å velge mellom. 

Anonymkode: ce924...79c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Tror du det kan være en ide å ha to? Da vil jeg kanskje glemme han første i det jeg har meg med han andre😂 må selvsagt avklare det med de to involverte først. 

Jeg ville gått for to stykker da. Det tar litt tid før sexen blir ordentlig bra og da vil du jo ikke bytte ut med en gang. 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gått for to stykker da. Det tar litt tid før sexen blir ordentlig bra og da vil du jo ikke bytte ut med en gang. 

Hmm. Ja det skader vel ikke å prøve 

AnonymBruker
Skrevet

FF passer meg fint.

Men jeg har alltid menn som aldri kunne blitt noe mer, se for deg menn du ikke finner kjekke. Men kanskje har noen trekk du kan like, som kropp etc.

Min nåværende har et utseende jeg ikke kan like i utgangspunktet, men fin kropp. Samt at han forguder meg mens vi har sex, forplay der han beføler og kåter meg opp. Er sjefen mens vi knuller, så sexen er dritbra. Tykk god pikk som gir meg orgasme vaginalt. Aldri blitt slikket så bra.

Alt dette gjør at jeg ikke kan dumpe han som FF 🙂 Vi vet begge at forhold er helt uaktuelt. Møtes kun for sexen, texter ikke noen utenom å avtale treffene våre, der vi beskriver hva vi har lyst på.

Så tipset er: møt kun for sex og kos! Puteprat etterpå er bare kos, viktig med nærheten etterpå. Så man ikke føler seg kald og utnyttet.

Anonymkode: c08c4...d5e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Å ha 2-3 er lurt. Da blir du ikke for knyttet til en av dem. Samt ikke henge alt for mye sammen.. Man blir glad i hverandre over tid liksom. Det hjelper at grensene er tydelige fra starten og at ingen pusher disse. Jeg har hatt mange ff's (ikke klar for noe seriøst forhold nå) og så fort den andre begynner å få følelser og dette 'ødelegger så må jeg avslutte det. Er ikke rett å fortsette i de tilfellene..  

Det hjelper også å understreke grensene underveis å både minne seg selv og den andre på disse hvis det er sånn at dere skal være venner i tillegg. Nå under korona har jeg nærmest fått følelser for ffen min da myndighetene jo har anbefalt en sex partner og vi begge vet at vi holder oss kun med hverandre. Alt virker ensomt og vi spekulerer i fremtiden. 

Hjelper også at det ikke er en type drømmefyr,  at han har kvaliteter du ikke ser for deg i et langvarig forhold. Men igjen, alle har jo feil og man blir glad i hverandre 🙈 Jeg synes uansett det er bedre med disse relativt ukompliserte forholdene som byttes ut nå og da enn å date vanlig og gå inn og ut av kjæresteforhold når det ikke er det jeg ønsker nå.

Anonymkode: b1572...63b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I den fine tråden med tips og råd for de som er utro, så var det ei som hadde betraktninger om det. En elsker og et FF-forhold ligner sikkert en del følelsesmessig.  Det gikk på å begrense kontakt, og kos til et minimum,  og at hun konsekvent byttet dem ut etter 3 måneder. Det var tiden der mannfolk begynte å utvikle følelser. 

Jeg er en ganske nysingel mann, og det kunne passe bra med ff i min livssituasjon, men jeg stoler slett ikke på å håndtere det følelsesmessig.  Jeg hadde et bra opplegg på gang, men vi greide til og med bli opphengt i hverandre, før vi møttes! 

Anonymkode: 8e6e9...d51

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal aldri mer havne der igjen... kan man ikke vise følelser så har jeg ingenting der å gjøre. Jeg må ha en som gir meg trygghet, ekslusivitet, bryr seg om meg, gir meg nærhet og kos like mye som sex og som jeg kan prate om alt med og finne ting på med. Det må være noe solid i bunnen. Så har innstilt meg på liv som single og det går helt fint. En mann er ikke verd det hvis han ikke kan gi meg det jeg trenger. 

Anonymkode: cb0a8...0dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg skal aldri mer havne der igjen... kan man ikke vise følelser så har jeg ingenting der å gjøre. Jeg må ha en som gir meg trygghet, ekslusivitet, bryr seg om meg, gir meg nærhet og kos like mye som sex og som jeg kan prate om alt med og finne ting på med. Det må være noe solid i bunnen. Så har innstilt meg på liv som single og det går helt fint. En mann er ikke verd det hvis han ikke kan gi meg det jeg trenger. 

Anonymkode: cb0a8...0dc

Det du beskriver her er jo en kjæreste, de aller fleste har det og ønsker det heller enn en FF. Så lenge man er nogenlunde realistisk med hvem man kan få er det ikke vanskelig å finne noen

Anonymkode: 0b142...34c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men kan være venner lurer jeg på eller er det umulig?

Anonymkode: 402ef...693

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ikke lett forelsket og søker ikke et forhold. I tillegg er min ff i en helt annen livssituasjon enn det jeg er i til at et forhold hadde fungert, så jeg vet at det er helt uaktuelt. Men vi har jo utviklet et vennskap, så vi setter jo pris på hverandre og liker å tilbringe tid sammen. Vi gjør jo annet enn sex. Vi lager middag sammen, ser på film, spiller, er utendørs etc. Men vi er nok ikke følelsesmessige tilgjengelig for hverandre (eller noen andre heller for øvrig). Så vi er som venner som har sex, altså en ff. 

Anonymkode: 5202d...e9a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...