AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Er det lov og kjøpe klær på salg fra norske nettbutikker for så og selge de til høyere pris på Finn? Anonymkode: 98ff8...2af
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det lov og kjøpe klær på salg fra norske nettbutikker for så og selge de til høyere pris på Finn? Anonymkode: 98ff8...2af Hvorfor ikke? Jeg kjøpte en Bergans jakke på salg til 200, nypris var 1850, solgte den til 900. Anonymkode: 78f2b...729 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 Så lenge det er innenfor reglene til Finn.no så kan du legge ut hva du vil til hvilken som helst pris. Anonymkode: 75ee4...30b
SPOCA Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Ja, hvorfor skulle ikke det være lovlig? Har ofte kjøpt klær i England, hvor jeg selger det for en dyrere penge i Norge enn hva jeg kjøpte den for (f.eks at jeg kjøper en Hell Bunny-kjole for 150 kr på salg i UK, og selger den kanskje for 200 kr her i Norge, som uansett er en god del under det varen går for i Norge). Det er jo opp til kjøper å gjøre research og finne sin grense for hva de vil gi for varen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå