Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 9 DPO. Har tatt graviditetstest i dag som var negativ. 

Trykket akkurat på livmortappen for å kjenne om den var hard eller myk, og rett etter jeg hadde gjort det verket det opp mot høyre eggstokk / livmor. Trykket ikke så hardt akkurat og har sjekket livmortappen daglig i to uker nå, men denne gangen var det annerledes. 

Kan legge til at livmortappen er lukket, hard inni med et lite lag av noe mykt utenpå, og høyt oppe. 

Har noen av dere vært borti dette før?? 

Anonymkode: 347d9...6f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 9 DPO. Har tatt graviditetstest i dag som var negativ. 

Trykket akkurat på livmortappen for å kjenne om den var hard eller myk, og rett etter jeg hadde gjort det verket det opp mot høyre eggstokk / livmor. Trykket ikke så hardt akkurat og har sjekket livmortappen daglig i to uker nå, men denne gangen var det annerledes. 

Kan legge til at livmortappen er lukket, hard inni med et lite lag av noe mykt utenpå, og høyt oppe. 

Har noen av dere vært borti dette før?? 

Har verken kjent den som hard eller myk noen gang. Hos meg ble den bare værende høyt oppe etter eggløsning. Etter det jeg har skjønt må du bli kjent med din tapp for å kjenne en forskjell. Fra 4 dager før mensen og ut den uka så er rappen kjempe lav, nesten så den kommer ut føler jeg. Så da den ble værende høyt oppe forsto jeg det. Jeg har også bestandig ventet med å teste til dagen etter mensen skulle ha vært der. Spesielt etter jeg har hatt kjemisk og falsk positiv. Opplevde en gang en begynnende abort dagen etter positiv test før mensen skulle komme også. Derfor er det bedre å bare vente. 

Anonymkode: 3d8a7...dae

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode tips. Jeg får følge med fremover og kjenne hvordan den er når mensen kommer, så kan jeg kjenne igjen til neste gang. Bare synes det var rart med den verkingen i livmoren eller eggstokken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...