Gå til innhold

Dere med mild astma og barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer dere til å sende barna deres på skolen og i barnehagen når det åpner? Tenker først og fremst på dere foreldre som selv har astma, ikke barn med astma. Men er selvsagt åpent for å svare uansett

Anonymkode: 88486...ee8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, såklart. 

Anonymkode: 7103d...0d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, såklart. 

Hvorfor er det så klart?

Anonymkode: ab68e...37d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja selvfølgelig. Er til med på jobb på sykehus hver dag og vasser i en haug med mennesker. Er ikke bekymret for barnehagebarn. 

Anonymkode: a03ac...d0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ikke til å gjøre det. Har allergi også, så det er tungt nok å puste, Hahaha!!!

Anonymkode: 1c330...f8c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ikke til å gjøre det. Har allergi også, så det er tungt nok å puste, Hahaha!!!

Anonymkode: 1c330...f8c

:klo:

Anonymkode: 080a6...79e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer dere til å sende barna deres på skolen og i barnehagen når det åpner? Tenker først og fremst på dere foreldre som selv har astma, ikke barn med astma. Men er selvsagt åpent for å svare uansett

Anonymkode: 88486...ee8

Har astma og hard pollenallergi, sender i barnehage likevel. 

Anonymkode: 262c8...319

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vil vente så lenge som mulig. 

Anonymkode: dead1...102

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det, kommer til å vente et par uker for å se hvordan det går...

Anonymkode: 7533f...b70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har bare mild astma, så jeg er ikke så bekymret.

Anonymkode: ac131...feb

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, såklart. 

Jeg er relativt ung og ellers frisk. Tallene som er publisert fra Kina og Italia tyder ikke på at astma utgjør noen stor risiko hos yngre (ikke noe mer enn annen sykdom gjør), og da forholder jeg meg til det. Jeg leser ikke norske medier sin dekning, jeg foretrekker å se på studiene som er lagt ut. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har moderat astma og pollenallergi, så jeg vet at astmaen blir verre de neste mnd. Men ja, jeg sender barna på skolen og går i butikken selv. Jeg har alderen på min side, tror nok dette vil gå helt fint.

Anonymkode: e7f20...dd6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja såklart, mild astma gjør deg ikke i risikogruppen. 

Anonymkode: 11129...86f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det, kommer til å vente et par uker for å se hvordan det går...

Anonymkode: 7533f...b70

Det tror jeg er smart 👍🏻

Anonymkode: 080a6...79e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mild astma og moderat pollenallergi. Partner har også mild astma.
Har jobbet i butikk hele tiden, men vi venter med å sende lille i barnehagen da vi har muligheten til å ha lille hjemme pga forskjellige arbeidstider hos foreldrene.
Grunnen til at vi venter er for at det skal bli enklere for barnehagen da de nok får store utfordringer i tiden fremover med retningslinjer, 1 mindre barn vil nok være veldig kjekt for de.
Hadde vi ikke hatt den muligheten hadde vi sendt lille i barnehagen.

Anonymkode: 9244f...f99

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mild astma og pollenallergi, og er ikke bekymret for å sende barnet i barnehage av den grunn. Men pga. astmaen, har jeg lett for å få langvarig tørrhoste om våren, og nå har jeg det igjen. Hvis det fortsetter, noe det gjerne gjør, tør og kan jeg ikke bruke barnehagen sånn i tilfelle det mot all formodning skulle være korona. Jeg er i barselpermisjon, og har mulighet til å ha barnehagebarnet også hjemme. 

Anonymkode: 3ac9a...9b6

• Opprett ny...