AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Er det ok å ha sex med en mann på 1, 2 eller 3 date? Jeg har veldig lyst på sex da det er veldig lenge siden. Samtidig er jeg singel og seriøst. Ønsker en kjæreste også. Hvis jeg ønsker en kjæreste, er det for tidlig å prøve på sex så tidlig da? kvinne 26. Anonymkode: e6552...be7
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ok å ha sex med en mann på 1, 2 eller 3 date? Jeg har veldig lyst på sex da det er veldig lenge siden. Samtidig er jeg singel og seriøst. Ønsker en kjæreste også. Hvis jeg ønsker en kjæreste, er det for tidlig å prøve på sex så tidlig da? kvinne 26. Anonymkode: e6552...be7 Sist hadde jeg sex på date 3. Vi holdt sammen i 8 mnd. Angrer ikke på det. Anonymkode: 4c746...0a0 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 Har jeg lyst på sex på første date har jeg det, det har aldri ført til at noen ikke har ville noe mer med meg etterpå. Bare her inne jeg leser at det er håpløst å gjøre dette, tror kanskje menn føler på bitterhet over at «horene» som ikke venter lenge med sex kan få både i pose og sekk. Anonymkode: f1539...2f4 6
Maestro Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Jeg er ei kvinne på 27 år. Jeg traff han i Januar og hadde sex i slutten av februar. Helt greit for meg som ønsket å vente. 3
Hr. Aktiv Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 Sex på date 10 eller etter. Da er det ihvertfall en som ikke løper til neste etter dere har hatt sex. 1
Rosatoast Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ok å ha sex med en mann på 1, 2 eller 3 date? Jeg har veldig lyst på sex da det er veldig lenge siden. Samtidig er jeg singel og seriøst. Ønsker en kjæreste også. Hvis jeg ønsker en kjæreste, er det for tidlig å prøve på sex så tidlig da? kvinne 26. Anonymkode: e6552...be7 Hva dine preferanser er, får være helt opp til deg. Greit nok at det er lenge siden du har hatt sex, men man dør ikke hvis man ikke får sex heller.. 🙄 Hvis du vil inn i et forhold, så kanskje være litt mer "seriøs" når du skal date. Jeg hadde ikke gått inn full-hjertet i datinglivet hvis jeg skulle hatt sex på de første datene, da kan man heller gå på Tinder for å få seg en fuckfriend eller dra på en knulledate. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 Gjør som du vil, eller prøv å les situasjonen og personen du dater. Anonymkode: a60d0...cb9 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 Med forrige kjæreste hadde jeg sex på første date. Da jeg prøvde å være litt forsiktig som nysingel, ventet jeg til den 6. Daten med å ha sex. Dagen etterpå kuttet han meg ut, så ingen garantier uansett. Jeg trodde han var seriøs. Gjør som du vil, det er ikke noe rett og galt, og dere er jo begge voksne mennesker😉 Anonymkode: 88083...f37 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #10 Skrevet 8. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Med forrige kjæreste hadde jeg sex på første date. Da jeg prøvde å være litt forsiktig som nysingel, ventet jeg til den 6. Daten med å ha sex. Dagen etterpå kuttet han meg ut, så ingen garantier uansett. Jeg trodde han var seriøs. Gjør som du vil, det er ikke noe rett og galt, og dere er jo begge voksne mennesker😉 Anonymkode: 88083...f37 Om han likte ikke sex med deg betyr ikke at han var ikke seriøs. Du må nok tåle at den andre person har et valg osgå. Bare fordi du er kvinne betyr ikke at mannen er med så lenge du er det selv. Anonymkode: 1962a...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #11 Skrevet 8. april 2020 Mitt lengste forhold (5år) startet med en ONS. Har ellers suksess selv om jeg sprer bena. Er bare tull at man kan fucke det opp med å ha sex. Personer som passer sammen, holder sammen uansett. Det å ha sex kan få en til å våkne opp og se at det ikke er en god match likevel. Det er her jeg tror folk misforstår og sier "han var bare ute etter sex". Nei, jeg tror han skjønte at dette ikke helt var for han likevel. Og det er helt ok. Betyr ikke at du er en dritt eller dårlig i senga. Anonymkode: db95d...4d0 9 1 1
Korres Skrevet 8. april 2020 #12 Skrevet 8. april 2020 Min samboer ble med meg første gang vi møttes på byen, så så vi gikk «motsatt vei» med sex først og fikk øynene opp for noe mer senere. Tror ikke når man har sex er avgjørende egentlig 4
Korres Skrevet 8. april 2020 #13 Skrevet 8. april 2020 Akkurat nå, Korres skrev: Min samboer ble med meg første gang vi møttes på byen, så så vi gikk «motsatt vei» med sex først og fikk øynene opp for noe mer senere. Tror ikke når man har sex er avgjørende egentlig Med meg hjem**
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #14 Skrevet 8. april 2020 Jeg hadde sex på dass med en jeg tilfeldig traff på byen. Vi har nå vært gift i mange år. Enten så går det eller så går det til helvete uavhengig av hvor mange ganger dere møtes før dere hadde sex. Anonymkode: 0c012...4e0 5 1
Kinksten Skrevet 8. april 2020 #15 Skrevet 8. april 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex på dass med en jeg tilfeldig traff på byen. Vi har nå vært gift i mange år. Enten så går det eller så går det til helvete uavhengig av hvor mange ganger dere møtes før dere hadde sex. Anonymkode: 0c012...4e0 For meg som mann har det ingenting å si når vi har sex, utenom to ting; - Er vi en dårlig match i senga, går jeg nok videre - Venter hun for lenge med å ha sex, vil jeg gå videre, fordi jeg er glad i sex, og jeg vil heller gå videre, enn å knulle en jente mens jeg dater en annen 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #16 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 8.4.2020 den 18.27): Er det ok å ha sex med en mann på 1, 2 eller 3 date? Jeg har veldig lyst på sex da det er veldig lenge siden. Samtidig er jeg singel og seriøst. Ønsker en kjæreste også. Hvis jeg ønsker en kjæreste, er det for tidlig å prøve på sex så tidlig da? kvinne 26. Anonymkode: e6552...be7 Hvordan gikk det? dette var i begynnelsen av pandemien? Pulte dere på 1. date? Ble det forhold? Anonymkode: 33fa1...059
Andro Skrevet 4. mars 2023 #17 Skrevet 4. mars 2023 Så lenge man isser at det sannsynligvis blir en engangsgreie så syns jeg man skal gjøre det man har lyst til. Har hatt stor suksess med metoden. Drassa min X med hjem fra en fest, og han ble værende i tjue år. 2 1
Arild37 Skrevet 4. mars 2023 #18 Skrevet 4. mars 2023 Nei, det er ikke galt. Har man lyst har man lov, å holde igjen om begge har lyst klarer jeg ikke se noe grunn for Tok vel ett par timer inn i første date før jeg var i senga til min kjæreste, og vi har hatt det veldig fint etter det, og hatt sex hvor eneste gang vi har møttes. Mange som ønsker kjæreste har heller ikke noe problem å ha sex første kveld, trenger ikke bety at man ikke er seriøs 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #19 Skrevet 4. mars 2023 Ha sex om du har lyst på sex (og daten også vil). Tviler sterkt på at tidlig eller sen sex skulle ha noe særlig innvirkning på om dere blir et par eller ikke. Det skal tross alt to til å ha sex ... og de var med på morroa. Så om du ligger med noen på 1.date og de så dumper deg fordi du er "laus" ... er en person med så selektive regler noe å samle på? Dobbeltmoral er ikke særlig attraktivt i min bok. Anonymkode: cba25...0e1 2
Frkego Skrevet 4. mars 2023 #20 Skrevet 4. mars 2023 Jeg endte opp med å ha sex med en fyr på første date. Jeg hadde ingen tanker om at vi på noe vis ville ende opp som et par, men var kåt og villig nok til at vi endte til sengs. Jeg dro vel egentlig aldri, så her sitter vi godt gift over 15 år etterpå. Her var det rett og slett kjemien under sex som gjorde oss begge forelska første kveld. Angrer ikke ett sekund. 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå