Sweet_me Skrevet 9. april 2020 #81 Del Skrevet 9. april 2020 Saga, Madeleine, Nathalie og Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #82 Del Skrevet 9. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Pernille Koronille Anonymkode: 2cd4c...069 Høres ut som en som er oppkalt etter korona Anonymkode: da72e...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #83 Del Skrevet 9. april 2020 Lyra Embla Anonymkode: 2c070...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #84 Del Skrevet 9. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill ikke Othilie. Søsteren til bestemoren min het det og de uttalte navnet sånn: Ottilje. Uff så stygt. Anonymkode: 1cf13...2d9 Ha,ha, jeg kjenner to stykker som heter Othilie (ei på 76 og ei på 20) og begge navn uttales akkurat slik de skrives Dette er sikkert litt dialektavhengig, og det er ikke sikkert alle navn klinger like bra på alle dialekter. Anonymkode: a75f6...16c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportsidioten Skrevet 9. april 2020 #85 Del Skrevet 9. april 2020 11 timer siden, Million skrev: Nei, fysj, det heter alltid sånne unge-mødre tenåringer, eller de døper sine egne unger for det + et navn til. ALLTID dobbeltnavn på de damene der. En jeg så på unge-mødre Danmark her om dagen da jeg svitsjet gjennom, het Natascha Nathalie.... herregud Heter hun ikke Natascha Linnea? For regner med du snakker om hun som snakker veldig fort og er veldig vanskelig å skjønne uten å ha tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. april 2020 #86 Del Skrevet 9. april 2020 17 minutter siden, Sportsidioten skrev: Heter hun ikke Natascha Linnea? For regner med du snakker om hun som snakker veldig fort og er veldig vanskelig å skjønne uten å ha tekst. Nei, det var de to navnene. Uansett, jeg fulgte ikke nøye med, husker ikke hvilken kanal det var heller for jeg bare svitsjet gjennom med fjernkontrollen. Jeg bet meg bare merke i den komboen av navn og tenkte "typisk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #87 Del Skrevet 9. april 2020 Ingrid, Pernille, Sunniva, Jenny eller Selma Anonymkode: 9a0d2...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #88 Del Skrevet 13. april 2020 Ava Anonymkode: 5fca7...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #89 Del Skrevet 16. april 2020 Sjannett Rita Lena Bimbona Magda Sjanell Rønnaug Guri Malla Helfrid Hallfrid Anonymkode: 04676...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #90 Del Skrevet 19. april 2020 Lydia Amanda Eline Anonymkode: bbe4c...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå