AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #1 Skrevet 8. april 2020 Jeg ønsker å ikke bli lagt merke til, framstå som kjedelig, og ikke får noe interesse fra menn. Hvordan gjør jeg det, uten å kle meg stygt? Er det noen typiske stiler eller motefeil jeg kan benytte meg av? Anonymkode: 964d5...f08
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 Rette formløse klær som ikke viser noe av kroppsfasongen. Beige, grått, brunt, marineblått og sort. Anonymkode: e6751...225 12
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 Oversized klær. Hettegenser og joggebukse, matchende fra f.eks Nike eller Adidas. Ser ikke så ille ut, kurant bekledning. Du blir ikke lagt merke til hverken fordi du er stygt eller pent kledd. Ikke fremheve pupper og rumper, tettsittende klær gir deg oppmerksomhet fra menn. Anonymkode: 24cde...45a 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Ha dårlig sveis (dvs klipp deg sjelden), ingen sminke, blasse, fargeløse klær som ikke er trang eller former kroppen. Og for å sette prikken over i'en hjelper det veldig å være overvektig og utrent. Har lang erfaring med dette og det fungerer utmerket. Anonymkode: 250b7...cfc 26
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 Alle klærne som selges i butikkene nå? Det finnes jo bare oransje oversize klær som ser ut som bestemors gamle gardiner på 60-tallet. Men man får muligens oppmerksomhet i oransje da. 🤔 Anonymkode: 8e615...c84 9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 Kle deg "grått", ikke bry deg om hår eller sminke, ikke gå med klær som fremhever kroppen og se litt sur ut. Slik gikk jeg kledd og oppførte meg før og fikk da nesten ikke noe oppmerksomhet. Man trenger ikke å kle seg stygt, men nøytrale klær som dekker til gjør at en ikke vekker særlig med oppmerksomhet. Det kan jo selvfølgelig være at noen menn liker damer som ikke gjør så mye ut av utseendet, men man får i hvert fall ikke veldig mye blikk og oppmerksomhet. Anonymkode: 8214a...4e7 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 Så kommer det jo an på hva slags oppmerksomhet en vil ha. Jeg kler meg vel egentlig sånn som hun over beskriver, med unntak av at jeg innimellom går i stramme jeans, og jeg smiler. Men ja, nøytral fremtoning. Som oftest får jeg bare hyggelig oppmerksomhet, og ingen måler kroppen min. Det er veldig deilig. Jeg orker ikke seksualiserte blikk i hverdagslige situasjoner. Da vil jeg bare ha hyggeflørting eller vanlige møter - du vet, blikkontakt hvor du ser noen ser på deg med interesse, som om man møtes for et lite øyeblikk, men ikke seksuell interesse. Anonymkode: bac55...e82
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 Jeg er en typisk grå mus som får lite oppmerksomhet fra menn. Bruker ikke sminke. Kler meg i svart og andre mørke farger (brunt, oliven, burgunder). Velger overdeler som dekker baken. Går i fornuftige sko, aldri høye heler. Anonymkode: 07f9b...d63 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha dårlig sveis (dvs klipp deg sjelden), ingen sminke, blasse, fargeløse klær som ikke er trang eller former kroppen. Og for å sette prikken over i'en hjelper det veldig å være overvektig og utrent. Har lang erfaring med dette og det fungerer utmerket. Anonymkode: 250b7...cfc Å være overvektig er absolutt et pluss om du ikke ønsker oppmerkosmhet, men da er det viktig å ikke kle seg med tettsittende klær. Det kan vekke reaksjoner og blikk, ikke nødvendigvis positive Anonymkode: 24cde...45a
Gasellen Skrevet 8. april 2020 #10 Skrevet 8. april 2020 Slitt Adidasbukse, hettegenser og knekk i knærne. Ingen sminke og rufsete hår. Ikke sov på noen netter. 1
Kvinneguideren Skrevet 8. april 2020 #11 Skrevet 8. april 2020 Bruk mindre smykker, bruk klær som stopper ved dine bredeste punkt (typ at genseren stopper rett ved hofta og at du bruker Low waist bukser som går forbi ankelen. Dette vil gjøre at du framstår som litt kortere og litt stutt). Kle deg i farger som ikke komplimenterer de naturlige fargene og tonene dine. Ha en enkel frisyre og bruk lite sminke (evt "misbruke" sminken. Sminke skal i utgangspunktet brukes for å framheve det pene, men du kan jo trikse med contouring og gi deg selv et "flatt" ansikt?)
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #12 Skrevet 9. april 2020 Litt tykke strømpebukser, litt klossete sko, blomstrete skjørt og bestemorstrikkajakke burde gjøre jobben. Anonymkode: b2f42...8a5 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #13 Skrevet 9. april 2020 Min standard om jeg vil være anonym; Strømper eller leggings. Og en formløs lang genser, eller rett kjole. Menn hater plagg som ser ut som en "sekk". Anonymkode: f4876...042 2
Roci Skrevet 9. april 2020 #14 Skrevet 9. april 2020 Man trenger ikke være ustelt for å ha en anonym framtoning. Enkle basisplagg i nøytrale farger, eventuelt i en litt klassisk/androgyn/maskulin stil, trenger ikke være oversized, bare de ikke er veldig tettsittende. Om du har langt hår, kan du ha det i en hestehale eller knute slik at det ser velstelt men "kjedelig" ut. Korte negler uten lakk og lite/nøytral sminke. Sjekk ut stilen til f.eks. Emily Lightly eller Style Bee, de har en ganske minimalistisk og nøytral klessstl. https://emilylightly.com https://www.stylebee.ca 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #15 Skrevet 9. april 2020 Hadde en sommerjobb hvor jeg var blant folk jeg ikke ville ha oppmerksomhet fra. Det ble oversized gensere (hettegensere og collegegensere), slitte men rene jeans, ingen sminke og håret i en tutt Anonymkode: e33a1...f43 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #16 Skrevet 10. april 2020 På 8.4.2020 den 16.11, AnonymBruker skrev: Ha dårlig sveis (dvs klipp deg sjelden), ingen sminke, blasse, fargeløse klær som ikke er trang eller former kroppen. Og for å sette prikken over i'en hjelper det veldig å være overvektig og utrent. Har lang erfaring med dette og det fungerer utmerket. Anonymkode: 250b7...cfc Hahaha:D Anonymkode: bdef3...579 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2020 #17 Skrevet 10. april 2020 Håret er viktig. Klipp det i en guttekort, fornuftig sveis, uten noen produkter. Ingen sminke eller smykker. Gjerne briller med kjedelig, firkantet innfatning som er litt for små for ansiktet ditt. Sports-bh under klærne, slik at puppene blir flate og utydelige. Romslig grå genser, grå denimbukser som er løse og rette i fasongen - du kan f.eks. handle på Match eller Emil. Joggesko eller fotformsko på føttene. Se for deg at du er en 60 år gammel kommunearkivar, barnevernsansatt eller liknende. Et biskt ansiktsuttrykk og en litt vraltende gangart (tenk at du har ei dårlig hofte) er også bra. Med denne oppskriften skal du være ekstremt naturlig vakker for å fremdeles bli lagt merke til av menn. I så fall må du kjøre plan B, som er svovelsyre. Men prøv plan A først. Anonymkode: 0e8f3...8d8 5
Gjest Aniita Skrevet 14. april 2020 #18 Skrevet 14. april 2020 (endret) Misforsto OP, Endret 14. april 2020 av Aniita
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #19 Skrevet 14. april 2020 På 9.4.2020 den 13.22, Roci skrev: Man trenger ikke være ustelt for å ha en anonym framtoning. Enkle basisplagg i nøytrale farger, eventuelt i en litt klassisk/androgyn/maskulin stil, trenger ikke være oversized, bare de ikke er veldig tettsittende. Om du har langt hår, kan du ha det i en hestehale eller knute slik at det ser velstelt men "kjedelig" ut. Korte negler uten lakk og lite/nøytral sminke. Sjekk ut stilen til f.eks. Emily Lightly eller Style Bee, de har en ganske minimalistisk og nøytral klessstl. https://emilylightly.com https://www.stylebee.ca Jeg likte de stilene der. Enkelt og elegant. Anonymkode: 9ba56...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #20 Skrevet 16. april 2020 Flere nevner smykker. Er det virkelig sånn at jo mindre smykker man bruker, jo mindre oppmerksomhet får man fra menn? Haha, det er litt morsomt, isåfall😁 Anonymkode: a159e...efb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå