Gjest Vindelspev Skrevet 20. juni 2005 #41 Del Skrevet 20. juni 2005 Mine two cents: Jeg ville sørget for å vite hvor jeg står, sortert tanker og følelser rundt dette FØR jeg giftet meg/fikk eget barn. Det blir feil å satse på at det bare MÅ ordne seg når alt dette skjer. Skjønner tankene dine. Personlig vet jeg ikke om jeg ville vært moden nok til å takle det. Klart det er vanskelig! Lykke til, og "hei", forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. juni 2005 #42 Del Skrevet 20. juni 2005 :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: :trøste: :blomst_opp: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. juni 2005 #43 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg har ingen erfaring på dette området, men la meg se på det på en annen måte (for deg). Tenk på den lille gutten, som din elskede er pappa til. Tenk på at det er han du skal forholde deg til, ikke mamman hans. Du skal gi han kjærlighet, for du har masse av det, det har jeg sett. Den lille gutten er uskyldig oppi alt dette. Og tenk så deilig å ha en "utenforsåtende" som er glad i en nesten som en mamma! Noen får barn fordi de tror det kan redde et forhold, noen gir etter for dama sitt mas og noen får barn fordi "det bare skjer". Dere skal få barn. Et kjærlighetsbarn. Deres kjærlighetsbarn. Kan hende dere må prøve litt før det klaffer, men det er jo bare spennende! Å, det kommer til å bli så spennende å følge med i dagboka di! Kan nesten ikke vente til at dere skal prøve jeg heller! Ble litt klønete det her, men jeg har prøvd å sette meg inn i din situasjon bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2005 #44 Del Skrevet 20. juni 2005 Lille My Ja, det er det jeg bør fokusere på.. Og gjøre mitt beste for at det går bra fremover.. TENK AT VI SKAL GIFTE OSS!! Vindelspev Det kommer nok aldri til å bli heeelt bra før bryllup og barn.. Vi skal gifte oss å få barn neste vår, så håper jeg ting bedrer seg etterhvert Charmina lillesky Gjør så godt når du skriver sånn.. Og jeg VET jo at denne gangen er han KLAR for det, elsker meg & vil gifte seg & ha familie.. Det MÅ jo bare bli en annen opplevelse for ham også.. Du er så søt lillesky, takk for fine ord... Gleder meg sånnnnn til å begynne prøvinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2005 #45 Del Skrevet 20. juni 2005 Kjenner jeg gruer meg til å gå hjem.. Uff jeg hater å være stressa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #46 Del Skrevet 20. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 20. juni 2005 #47 Del Skrevet 20. juni 2005 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2005 #48 Del Skrevet 20. juni 2005 Det gikk bra idag!! Sikkert takke være alle oppmuntrende ord fra dere! Har involvert meg mye. Fikk mer følelse av at vi var en liten familie,, vel, nesten. Men vet det pleier gå opp og ned. Men er så glad for denne dagen gikk bra. Nå er endelig humøret bra igjen!! Sorry jeg ikke har fått skrevet så mye i deres dagbøker. Har vert for opptatt med mitt... :oops: Nå må jeg jo bare starte en ny dagbok, med en mer MUNTER start! Så jeg stenger denne også, så håper jeg den andre blir mer posotiv. en ny start på en måte! så glad i dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg