Gå til innhold

Et monster er løs på OBS!!!

Maeve

Anbefalte innlegg

Har kanskje dere kvinner også sett et sånt,kanskje?

Kanskje har du hatt med deg et når du har vært der på handletur?Hvis du er hunkjønn da, det er liksom en betingelse. Besynderlig nok.........

Eller er det bare et fenomen i min familie? For det er et faktum at alle menn i min familie forvandler seg til noe ugjennkjennelig noe så snart de setter bena sine innafor dørene på OBS.

Men jeg tror ikke det, at det er et familiært problem.Da er det i tilfelle det i mange familier.Hører nemlig stadig om kvinner som er på OBS med sin mann, sin far, sin sønn, sin bror, eller andre hankjønn, og som til sin store forskrekkelse ser vedkommende endre sin personlighet totalt!

Jeg skjønner ikke hva som skjer, men han blir som et MONSTER når han må være med meg på OBS!

Høres det kjent ut?

Det som skjer er at min snille, og omgjengelige ektemann putter tieren på handlevogna,trekker den løs fra de andre og går gjennom svingdøra, og inn i butikken.Da skjer det noe umiddelbart. Hendene hans hvitner rundt håndtaket på vogna,han slår kul på ryggen,nakkehårene reiser seg, og han blir svart i ansiktet.Til og med språket hans og måten å snakke på forandrer seg.Han går fra å være en hyggelig kar,til å bli et ufordragelig monster.Det første han lirer av seg,er at han ikke har tenkt å tilbringe dagen her, så han håper jeg har helt klart for meg hva jeg skal ha. Og hvor jeg finner det.

Klager høylydt, snerrer og glefser. Hvorfor i huleste blir enkelte mannfolk sånn???????????? Gjett om jeg gruer meg til julehandelen, kanskje det er noen som vil låne han? Han sier ikke nei, han er så hjelpsom, at han vil nok lide seg igjennom handlerunden. Og ellers er han snill og grei, unntatt når han er med meg på OBS! :sjarmor: Noen som har råd å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste gang får du sørge for at det er DU som er med HAN på OBS!!! Pass på at han har skrevet handlelisten sin, og forvent at han vet hvor han finner alt!! Kanskje han rett og slett kan fikse hele handlingen alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå rundt i ein butikk å berre kikke og leite er misbruk av tid. KJEDELIG misbruk av tid. Uansett butikk skal ein: gå inn - finne varene ein treng - betale og UT. Litt planlegging kan gi ein effektiv handletur og så kan tida brukast til noko meir interessant.

Kan de ikkje vera effektive kan de vel klare dykk med å misbruke dykkar eigen tid. La oss andre sleppe denne pina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanligvis omgjengelig og hyggelig - men i dag har jeg vært på OBS!

Å herreguuuud... ikke fant jeg vogner, ikke er jeg kjent så jeg måtte gå flere kilometer for å finne en pakke gjær... sjappa er full av pensjonister - og parkeringsplassen er full av bilene med seige pensjonister inni seg... sjappa er også full av småbarnsmødre, MED småbarn... hjulet på handlevognen hakket og trillet skeivt, tomatene var myyye dyrere enn det stod på skiltet (hater misvisende priser), det hvinte fra kjøleskapene og de har usdevanlig stygge plastblomster der.

Jeg heter Tusenfryd og jeg er et monster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har med meg monsterbarn og monstermann på OBS blir jeg den reneste monstekvinne - derfor foretrekker jeg å ta handleturen på OBS alene - da er jeg snill og grei både før, under og etter handleturen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset forvandles vi begge til monstere, så vi gjør det slik at det ene monsteret blir hjemme og gjør rent mens det andre monsteret handler. Store, tunge ting blir bestilt for levering på døren....

Leo :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS holder man seg langt unna, unntatt den ene gangen i året jeg må dit og handle til jul med foreldrene mine (feirer jul hos dem)..jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hater hvert minutt. så jeg blir kanskje et sånt monster jeg også? det ender med at jeg og pappa sniker oss opp på røykeavdelinga, mens mamma laller mellom hyllene, i god tro om at vi er på leting etter saker og ting..heldigvis er det jo stort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho:

Morsomt innlegg som flere sikkert kjenner seg igjen i... :D

Mitt tips (som funker meget godt hos oss):

:roll: Spør etter kortet hans og dra og handle alene, han blir så glad for å slippe og slipper dermed kortet fra seg med glede! :lol: ¨

Og jeg får en trivelig handletur på OBS og handlesenteret. Kanskje en kaffekopp med ei venninne også!

En fin måte å tilbringe lørdagsformiddag på, mens mannen klipper plenen eller vasker bilen sin, for det kan han og liker han!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips (som funker meget godt hos oss):

:roll:  Spør etter kortet hans og dra og handle alene, han blir så glad for å slippe og slipper dermed kortet fra seg med glede!  :lol: ¨

Hadde ikke blitt mye fredelig om jeg måtte bevege meg inn på OBS alene en lørdag formidag heller nei!!! Får pustebesvær bare av å stå i døra, og beveger meg bare inn blandt alle pensjonistene og barnefamiliene om det ikke er noen som heldst vei utenom!! Forøvrig har vi felles økonomi, så kortet hans henter penger fra samme kilde som kortet mitt, og da er jo vitsen borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da får du velge en butikk som du vet det ikke er overbefolket av disse søte og koslige pensjonistene som vet hvordan de skal ta livet med ro da!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, lørdag formiddag er det såvidt man våger seg på lille-prix på hjørnet..langt mindre obs. obs er faktisk så ille at det ødelegger litt av dagen, og de som blir "tvunget" dit har min fulle medlidenhet.

det er stort sett han som handler inn, fordi han kan bære masse mer (øl i helgene), og han liker det bedre enn meg. jeg er jo med på å skrive handleliste da, og det er jo halve jobben :)

på denne måten unngår iallefall vi krangling i kjøttdisken, og sterk uenighet om når vi har vært innom nok butikker (han blir jo aldri ferdig).

jeg holder også klokelig kjeft om varene han faktisk kommer hjem med (ikke alt stemmer med handlelista); i forhold til å dra selv er det en bagatell. setter stor pris på at partneren min forstår min aversjon mot slike butikker, og ikke krever at jeg skal være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann blir ikke sånn heldigvis. Men..........han nærmest suser bort til dataavdelingen og CD/DVD avdelingen. Da er han i sitt rette element :ler:

Og julehandelen......vel, han overlater det meste til meg, så jeg får handlet julegaver til familien i fred jeg. Uten unger. Herlig.

Da tar jeg meg god tid og slipper og løpe avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsning: du går på OBS og han går på Clas Ohlson, da kommer han til å hoppe rundt som en lykkelig liten puddel og logre med halen helt til du må hente han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm...ser her at det er noen som t.o.m har fått partnerne sine til å kjøpe julegavene for dem. noen tips i så måte? hva skal til for å oppnå dette

(har ikke barn jeg kan ta meg av i mellomtiden)? prøvde å få darlingen til å iallefall kjøpe mine julegaver til hans familie i fjor, men tror du han gidda? at han kjenner dem bedre og lettere finner ting var liksom ikke nok. har til min store skrekk oppdaget at det snart er jul igjen, og gruer meg allerede til å virre formålsløst rundt på jakt etter ting til vanskelige svigers. ellers lager jeg det meste av gaver, men noen går det bare ikke med. hjelp!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...